Ziua 1

Mic dejun: o roşie, un ardei gras/un castravete, 100 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă pui/curcan cu salată (verde, rucola, varză)
Cină: o salată de fructe (mere, piersici, struguri)

Ziua 2

Mic dejun: un iaurt mic (125 ml) cu 50 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă vită, salată de vară (legume la alegere)
Cină: 6-7 prune sau un bol cu fructe de pădure

Ziua 3

Mic dejun: o roşie, un ou fiert, un praf de sare, cu 50 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă pui/curcan
Cină: o salată de fructe

Ziua 4

Mic dejun: o roşie, un ardei gras/un castravete, 100 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă vită, salată de vară (legume la alegere)
Cină: 6-7 prune sau un bol cu fructe de pădure

Ziua 5

Mic dejun: un iaurt mic (125 ml) cu 50 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă
Cină: salată de fructe

Reţine!

Pe parcursul dietei este necesară o foarte bună hidratare, deci nu uita să bei apă. De asemenea, pot bea limonadă neîndulcită şi o cafea pe zi.

Credit foto: Shutterstock