Dieta simplă cu fructe şi legume. Poți slăbi 2 kg în 5 zile!

fructele care conțin zahăr puțin, aur pentru sănătate

În numai câteva zile, cu dieta simplă, deloc pretenţioasă, te vei simţi mai bine şi vei fi mai mândră de tine. În primul rând pentru că te vei subţia şi pentru că vei reuşi să respecţi dieta cu uşurinţă.

Ziua 1

Mic dejun: o roşie, un ardei gras/un castravete, 100 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă pui/curcan cu salată (verde, rucola, varză)
Cină: o salată de fructe (mere, piersici, struguri)

Ziua 2

Mic dejun: un iaurt mic (125 ml) cu 50 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă vită, salată de vară (legume la alegere)
Cină: 6-7 prune sau un bol cu fructe de pădure

Ziua 3

Mic dejun: o roşie, un ou fiert, un praf de sare, cu 50 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă pui/curcan
Cină: o salată de fructe

Ziua 4

Mic dejun: o roşie, un ardei gras/un castravete, 100 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă vită, salată de vară (legume la alegere)
Cină: 6-7 prune sau un bol cu fructe de pădure

Ziua 5

Mic dejun: un iaurt mic (125 ml) cu 50 g brânză de vaci dietetică
Prânz: un bol cu supă de legume, 100 g friptură slabă
Cină: salată de fructe

Reţine!

Pe parcursul dietei este necesară o foarte bună hidratare, deci nu uita să bei apă. De asemenea, pot bea limonadă neîndulcită şi o cafea pe zi.

Credit foto: Shutterstock