Dacă dorești să slăbești trebuie să ții seama de câteva lucruri. Nu este ușor să renunți la dieta obișnuită cu alimente ce-ți răsfață papilele gustative.

Ai nevoie de o alimentație sănătoasă, asta o vei găsi în toate dietele normale, dar și la persoanele care reușeșsc să se mențină mereu în formă.

Micul dejun în dieta rapidă

Începe ziua prin a consuma, pe stomacul gol, o combinație de apă cu suc de lămâie.

Acest amestec activează metabolismul și te ajută să elimini din toxine.

La jumătate de oră după apa cu lămâie mănâncă 2 mere, 2 portocale sau grapefruit.

Mai poți mânca un pumn de alune/nuci care sunt bogate în antioxidanți și luptă împotriva radicalilor liberi.

Prânzul în dieta rapidă

Carnea de vită sau pui este recomandată la masa de prânz. Mai poți adăuga iaurt slab, kefir.

Gustare

Încearcă o salată de sezon sau din legumele care îți plac, adaugă ulei de măsline și puțină sare.

Cina

Aceasta poate fi luată până în ora 18.00. Poți servi 2 ouă fierte tari, o salată verde sau din castraveți cu ulei de măsline și puțină sare.

După această oră/masă încearcă să nu mai mănânci nimic.

Înainte de culcare mai poți bea o cană cu ceai verde.

Ține această dietă 7-10 zile și vei putea slăbi până la 4,5 kilograme. Exercițiile fizice sunt binevenite întotdeauna.

Sursa foto