Dieta „Meghan Markle“

meghan markle ducesa de sussex dieta

De fapt, e vorba de un stil de viaţă echilibrat pe care îl adoptă Meghan Markle, actuala Ducesă de Sussex, cu multe legume, fructe de pădure şi fructe de mare, care o ajută să-şi menţină silueta silfidă, dar şi o sănătate de fier.

 

Ducesa de Sussex, ex-Meghan Markle pe numele „de domnişoară“, este foarte preocupată de aspectul ei exterior şi asta nu numai actualului statut de membru al Familiei Regale Britanice, dar şi datorită fostei ei cariere de actriţă şi originilor ei californiene, unde este recunoscută preocuparea pentru un stil de viaţă sănătos, cu alimente organice şi mult sport. În plus, mama ei, Doria Ragland, este instructor de yoga, deci cu atât mai mult tânăra Meghan Markle, soţia Printului Harry, a avut motive să-şi păstreze un ritm de viaţă echilibrat, cu alimente sănătoase şi multă mişcare.

Regim semi-vegan

Astfel, Ducesa de Sussex este adepta unui regim de alimentaţie semi-vegan, pe care îl urmează mai ales în cursul săptămânii şi preferă să-şi satisfacă poftele pentru produsele de origine animală în weekenduri, acestea oferindu-i necesarul de vitamina B12, esenţial pentru organism.

Gustări din mere și unt de migdale

În ceea ce priveşte gustările, Meghan nu dă iama în dulciuri şi în chipsuri şi alege felii de măr cu unt de migdale sărat. Merele sunt bogate în fibre, care oferă senzaţia de saţietate, iar untul de migdale asigură necesarul de grăsimi sănătoase şi de proteine.

În loc de cafea, Meghan Markle, actuala Ducesă de Sussex, bea sucuri de fructe

În anumite momente ale zilei când scade nivelul energiei, în loc de cafea, Ducesa de Sussex bea un suc din fructe şi legume verzi, un agent de hidratare fantastic, dar şi o sursă foarte bogată de vitamine şi de minerale. Amestecul ei preferat este cel de măr, kale, spanac, ghimbir şi lămâie. În plus, Meghan nu refuză niciodată băutura numită kombucha, un ceai fermentat, uşor acidulat, foarte bogat în probiotice – elemente esenţiale pentru o digestie bună. Kombucha nu e recomandat femeilor însărcinate, pentru că acesta conţine şi urme de alcool.

Meghan Markle are grijă să urmeze o alimentaţie bogată în Omega 3 şi mănâncă adesea la prânz sashimi – acel sushi fără orez. Fructele de mare şi peştele – în special tonul – sunt iarăşi pe lista preferatelor ei – mâncare săţioasă, dar săracă în calorii.

Bea apă caldă cu lămâie

Pe vremea când filma pentru serialul „Suits“, în care deţinea unul dintre rolurile principale, Meghan Markle nu îşi începea ziua fără să bea un pahar de apă caldă cu lămâie. Nutritionistii recomandă ca apa să fie băuta în special înainte de masă, pentru a reduce senzaţia de foame.

Evită glutenul

Antioxdanţii sunt un alt element care o ajută pe Meghan, Ducesa de Sussex, să aibă o piele atât de radiantă. Ducesa a menţionat într-un interviu că evită alimentele cu gluten şi consumă multe fructe de pădure şi fructe de acai – cunoscute pentru propreităţile lor puternic antioxidante, care întârziere procesul de îmbătrânire. Ducesa mănâncă un mix de iaurt cu cereale integrale si fructe de acai, pe care le adaugă într-o cantitate mică, deoarece sunt foarte bogate caloric. Şi cum accesul nostru la fructele de acai se face mai greu, acestea pot fi înlocuite cu succes de zmeură, afine şi căpşune.

În loc de dulciuri, Meghan Markle bea un pahar de vin roșu

Atunci când chiar i se face poftă de ceva dulce, Meghan bea un pahar de vin roşu în loc să mănânce o prăjitură, după cum ea însăşi declara în urmă cu câţiva ani.

 

Opinia specialistului:

Alexandra Alexandru

 Specialist Nutriție, www.alexandraalexandru.ro

„Focusul ei este în păstrarea unui echilibru, fără a face excese“

„Meghan Merkle are un regim bazat în special pe alimente de origine vegetală, incluzând în dieta ei si surse de proteină animală, precum tonul sau somonul, pentru conţinutul de Omega 3 ridicat. Deşi vegetariană, meniul ei pare a fi unul foarte diversificat. Declară că este un fan al cartofilor prăjiţi, ceea ce înseamnă că focusul ei este în păstrarea unui echilibru, fără a face excese, dar şi cu includerea micilor plăceri în dietă, mai ales pentru faptul că este o persoană activă, care aleargă şi face yoga zilnic. Sper că ia în considerare totuşi şi suplimentarea, în perioade mai încărcate, cu vitamina B12, zinc sau proteine.“

Foto: Hepta

 

 

Loading...