Dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Cum funcționează

Dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Cum funcționează

Îți prezentăm dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Asta nu înseamnă că nu mai ai chiar nicio restricție, dar nici nu vei face foamea. Iată despre ce este vorba.

Dieta aceasta este un plan brut, vegan, concepută de fostul sportiv profesionist Brendan Brazier.

Persoanele care urmează dieta nu numără caloriile și nici nu limitează porțiile.

În schimb, ele sunt încurajate să mănânce zilnic mai multe mese mici pentru a-și păstra foamea sub control pe parcursul zilei.

Planul pretinde să ajute la scăderea în greutate, să păstreze energia, reducă stresul, stabilizează zahărul din sânge și ajută sănătatea cardiovasculară.

Această dietă oferă beneficii generale pentru sănătate.

6 semne că dieta ta funcționează chiar și când cântarul spune altceva

Dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Cum funcționează

Ce alimente sunt consumate?

Sunt recomandate pentru consum alimente pe bază de plante care sunt crude sau minim gătite la temperaturi scăzute.

Ccu alte cuvinte, acele alimente care sunt cât mai apropiate posibil de starea lor naturală sunt recomandate.

În acest plan, veți rămâne la alimente bogate în nutrienți, cum ar fi:

-fasole

-semințe

-verdeață cu frunze verzi

-legume

-fructe

-cânepă

-uleiuri presate la rece

-oțet de mere

-legume de mare

-orez brun.

Dieta alimentară pentru a naște băiat sau fată. Ce reguli trebuie să respecți

Fiecare masă trebuie să conțină proteine înalte, o cantitate mare de fibre și grăsimi sănătoase fără produse animale.

Scopul acestei diete este de a consuma super-alimente crude, vegane care oferă toate substanțele nutritive de care are nevoie organismul dumneavoastră.

Asta fără a mai fi nevoie de suplimente suplimentare de vitamine, minerale sau substanțe nutritive.

Dacă intenționați să urmați dieta, veți găsi că există o listă lungă de alimente pe bază de plante care vă vor ajuta pe parcursul zilei.

Care sunt produsele alimentare de evitat?

Dacă alegeți să urmați această dietă, va trebui să eliminați toate produsele de origine animală, inclusiv:

– carne (carne de vită, carne de porc, miel, etc.)

– pește (pește alb, somon, ton, etc.)

– fructe de mare și crustacee (creveți, stridii, calamari, scoici, crabi etc.)

– ouă, păsări de curte (pui, curcan etc.)

– produse lactate (brânză, iaurt, lapte, smântână, kefir etc.)

În plus, veți evita carbohidrații rafinați și alimente bogate în amidon și zahăr.

De asemenea, va trebui să limitați alimentele gătite la temperaturi scăzute. Acestea sunt permise în cantități mici și cu o frecvență redusă.

Scapă de kilogramele în plus pentru a elimina bolile

Dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Cum funcționează

Ar fi bine să eliminați sau să reduceți produsele alimentare procesate cât mai mult posibil, deoarece multe dintre ele conțin aditivi și sunt bogate în zahăr, săruri și grăsimi.

Care sunt beneficiile potențiale pentru sănătate?

Persoanele care au o astfel de alimentație sunt în mod obișnuit capabile să mențină greutăți mai sănătoase.

Ele au o tensiune arterială mai mică și colesterol scăzut față e ceilalți.

Unele studii au arătat că dietele vegane reduc incidența diabetului de tip 2, a tensiunii arteriale crescute, a obezității și a decesului de către bolile cardiovasculare.

Un studiu recent a arătat că stilul de viață vegan este eficient în reglarea zahărului din sânge la persoanele cu diabet zaharat de tip 2, dar este nevoie de mai multă cercetare în acea zonă specifică.

Dieta volumetrică te ajută să slăbești până la 1 kilogram pe săptămână

Cei care adoptă diete pe bază de plante pot să profite de avantajele suplimentare ale reducerii numărului de medicamente pe bază de prescripție medicală pe care trebuie să le ia, atenuând afecțiunile cronice și scăzând riscul de cancer.

Eliminarea alimentelor procesate din dietă vă poate reduce aportul de sare, zahăr și grăsimi nesănătoase.

Puteți îndepărta ingredientele artificiale, prelucrate, care nu sunt prezente în alimentele naturale întregi.

Brendan Brazier, creator al dietei, afirmă că, în urma planului alimentar, acesta contribuie la reducerea stresului și a nivelului de anxietate.

Cu toate acestea, acestea sunt avantaje anecdotice care nu au fost susținute de cercetare.

Care sunt riscurile și potențialele efecte secundare?

Persoanele care trec la o dietă vegană se pot confrunta cu deficiențe de nutrienți.

Acest lucru este valabil în special pentru nutrienții găsiți în produsele animale, cum ar fi fier, vitamina D, calciu, DHA și vitamina B-12.

Deși dieta de față descurajează suplimentele, este posibil să constatați că trebuie să completați unele dintre aceste substanțe nutritive pentru a îndeplini cerințele zilnice recomandate.

Ca și în cazul oricărei schimbări alimentare, integrați treptat dieta nouă în stilul de viață, mai degrabă decât să faci o schimbare bruscă.

Începeți prin adăugarea uneia sau a două gustări pe zi, până la schimbarea totală a dietei.

Este posibil să aveți probleme gastrointestinale (balonare, modificări ale obiceiurilor intestinale etc.), iritabilitate și dureri de cap pe măsură ce faceți schimbările.

Ele sunt accentuate mai ales dacă schimbați dieta prea mult într-o perioadă prea scurtă de timp.

Dieta DASH, cea mai bună dietă de slăbit în 2018. De ce o recomandă specialiștii

Cine ar trebui să încerce dieta vegană?

Persoanele cu hipertensiune arterială, colesterol ridicat, boli cardiovasculare, diabet zaharat tip 2, afecțiuni cronice sau care suferă de obezitate pot beneficia de dieta.

Persoanele sănătoase care doresc să obțină mai multe substanțe nutritive din alimentele pe care le consumă pot adopta un stil de viață vegan, cum ar fi dieta de față.

Persoanele cu boală tiroidiană trebuie să fie atente atunci când adoptă un stil de viață vegan.

Anumite plante, cum ar fi porumbul, cartofii dulci, soia și legumele crude crucifere sunt goitrogeni și vă pot exacerba simptomele.

Gătirea acestor legume sunt bune și pentru persoanele cu boală tiroidiană, dar din moment ce legumele fierte sunt restricționate în dieta de față, este posibil ca aceste alimente să fie eliminate complet.

În plus, persoanele cu afecțiuni renale care urmează dieta ar trebui să restricționeze alimentele cu cantități mari de fosfor și potasiu.

Plantele, dietele naturale, vegane, pot oferi pierderi în greutate și beneficii pentru sănătate celor care vor un anume stil de viață, inclusiv persoanele cu boli cardiovasculare, diabetul de tip 2, hipertensiunea arterială și colesterolul ridicat.

Ca și în cazul oricăror modificări ale stilului de viață, dieta trebuie integrată treptat, abordată cu prudență și adaptată nevoilor nutriționale individuale.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...