Dieta de slăbit pentru vară. Meniul pe 7 zile

Dieta de slăbit pentru vară. Meniul pe 7 zile

Dieta de slăbit pentru vară este ușor de ținut, are câteva restricții și trebuie să te hidratezi corespunzător. Iată cum arată meniul pentru 7 zile.

Dieta de slăbit pentru vară durează 7 zile și ajută organismul să se bucure de toate vitaminele și mineralele posibile.

Dieta oferă varietate, te provoacă să te bucuri de toate fructele și legumele de sezon.

Cel mai important lucru al dietei de slăbit este hidratarea corespunzătoare. Minim 8 pahare de apă pe zi.

Dieta cu ananas – cum să slăbești și să te detoxifiezi în 5 zile

Dieta de slăbit pentru vară. Meniul pe 7 zile

Luni

În prima zi de dietă mănânci numai legume. Castraveții, de exemplu, sunt foarte buni, mai ales că au 90% apă.

Alege să mănânci și legume crude, din cele pe care le agreezi, pentru a avea varietate în farfurie, vitamine și minerale.

Marți

După ziua de legume, marțea este ziua fructelor. Alege fructele care îți plac pentru a le mânca pe parcursul zilei.

Dacă simți că nu te saturi, adaugă și un iaurt slab.

Miercuri

Dacă ai posibilitatea, mănâncă fructe de pădure. Excelent ar fi dacă le găsești și proaspete.

Bucură-te de ele întreaga zi și nu uita să bei apă suficientă.

Joi

Este ziua produselor lactate. Alege brânzică slabă, iaurt, kefir.

Dacă nu te-ai săturat, atunci mai poți mânca 2-3 fructe dulci precum piersicile, strugurii sau cireșele.

Vineri

Ziua de vineri înseamnă revenirea la meniul de luni, adică legume.

Alege 5 legume pe care să le mănânci la 5 mese.

Sâmbătă

Sâmbăta ai același meniu ca marțea – fructe. Poți alege alte fructe decât cele pe care le-ai consumat zilele precedente.

Este numai o recomandare culinară, în cazul în care vrei diversitate.

Duminică

Este cea mai grea zi din săptămână, dar asta nu înseamnă că trebuie să renunți.

În timpul zilei poți bea numai sucuri de fructe și legume. Alege mere, morcovi, portocale, roșii, spanac, țelină, pepene, etc, ce preferi.

Dieta de slăbit pentru vară nu este una foate ușoară, dar te ajută să dai jos din kilogramele în plus și să elimini, totodată, și toxinele din corp.

Nu este recomandat să ții dieta 2 săptămâni, mai bine faci o pauză de la ea, încercând să nu revii la toate obiceiurile culinare de dinainte.

Diete de slăbire – ce greșeli poți face atunci când vrei să slăbești

Trecerea la alimentația obișnuită se face treptat. Nu mânca alimente grele după ce 7 zile ai mâncat fructe, legume, produse lactate și sucuri naturale.

Dacă dieta de slăbit pentru vară ți se pare prea lungă, atunci poți opta pentru varianta de 3 zile.

Dieta de slăbit pentru vară de 3 zile presupune să mănânci legume în prima zi, fructe în a doua și lactate în cea de-a treia zi.

Nu uita de hidratare și mișcare. Poți ține dieta de vineri până duminică, dacă nu ai niciun eveniment important la care mergi.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...