Dieta de primăvară te scapă de kilograme

Dieta de primăvară te scapă de kilograme

Meniul sănătos cu multe legume şi fructe proaspete este esenţial pentru o alimentație bogată în fibre, vitamine şi minerale. Urmează dieta de primăvară, consumă salate, soteuri de legume la cuptor, carne slabă de pui sau de peşte. Vei avea un tonus foarte bun și vei slăbi până la 4 kilograme în două săptămâni.

 

Ziua întâi
Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat, un ou fiert tare, o felie de pâine integrală.
Gustare: un măr.
Prânz: sote de legume (mazăre, fasole păstăi, morcovi, ţelină, broccoli) gătite la cuptor sau la abur cu orez brun.
Gustare: 125 ml iaurt.
Cină: un cartof dulce mediu fiert cu mirodenii, alături de salată verde, ridichii, ceapă verde, sare și o linguriță de ulei de măsline.

Ziua a doua
Mic dejun: 50 g cereale integrale, 200 ml lapte semidegresat.
Gustare: un măr.
Prânz: 100 g carne slabă, o salată de legume (salată verde, spanac, ţelină, sfeclă, roşii, castraveţi, ceapă verde , ridichii etc.).
Gustare: câteva migdale sau nuci crude.
Cină: un cartof mediu fiert, cu salată (roşii, castraveţi, ridichii, ceapă verde) şi o feliuță de caş.

Ziua a treia
Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat, un ou fiert tare, o feliuță caş/mozarella.
Gustare: un kiwi.
Prânz: 100 g pește slab la grătar sau înnăbuşit cu legume gătite la cuptor.
Gustare: 125 ml iaurt.
Cină: 100 g ciuperci la grătar cu diverse condimente după gust și salată verde cu puțin ulei, sare și lămâie.

Ziua a patra
Mic dejun: o banană cu 100 ml lapte semidegresat.
Gustare: 125 ml iaurt.
Prânz: sote de legume (mazăre, fasole păstăi, morcovi, ţelină) cu orez fiert.
Gustare: un fruct.
Cină: 100 g carne slabă cu salată de verdețuri.

Ziua a cincea
Mic dejun: 200 ml lapte semidegresat, o felie de pâine integrală cu o linguriţă de miere.
Gustare: un măr.
Prânz: 100 g peşte la grătar cu legume gătite la cuptor.
Gustare: doi morcovi.
Cină: un cartof dulce mediu fiert cu mirodenii, alături de salată verde, ridichii, ceapă verde, sare și o linguriță de ulei de măsline.

Ziua a șasea
Mic dejun: 50 g cereale integrale cu lapte semidegresat.
Gustare: o portocală.
Prânz: 100 g ciuperci la cuptor cu orez fiert.
Gustare: 125 ml iaurt dietetic.
Cină: un cartof mediu fiert, cu o salată (roşii, castraveţi, ridichii, ceapă verde) şi o feliuță de brânză nesărată.

Ziua a șaptea
Mic dejun: un ou fiert, o felie de pâine prăjită, o legumă.
Gustare: un măr.
Prânz: 100 g peşte la grătar cu legume gătite la cuptor.
Gustare: un kiwi.
Cină: 100 g carne slabă cu salată de verdețuri.

 

Credit foto: 123rf