Dieta DASH, cea mai bună dietă de slăbit în 2018. De ce o recomandă specialiștii

Dieta DASH, cea mai bună dietă de slăbit în 2018. De ce o recomandă specialiștii

Dieta DASH a fost aleasă de specialiști ca fiind indicată drept cea mai bună de urmat în 2018, pentru cele care vor să slăbească. Află mai multe informații despre aceasă dietă.

Multe femei își propun, la începutul anului, să slăbească și sunt în căutarea acelor regimuri de slăbit care să le îndeplinească dorința.

Să urmezi un regim nu este întotdeauna simplu și ieftin. Ba chiar te poate îmbolnăvi dacă este prea sever.

O dietă de slăbit fără puțină mișcare nu prea se poate. Iar mișcarea îți îmbunătățește viața.

Specialiștii recomandă dieta DASH ca fiind una potrivită pentru acele femei care și-au propus să slăbească.

Ceaiul de păpădie te ajută să slăbești. Află despre beneficiile sale

Dieta DASH, cea mai indicată dietă de urmat în 2018

Grupul format din 25 de experți, a analizat 40 de planuri de dietă cu criterii cum ar fi pierderea în greutate pe termen scurt și lung, efectul asupra diabetului și sănătății inimii, precum și saturația și gustul.

Ei au dezvăluit că dieta DASH (Abordări Dietetice pentru Oprirea Hipertensiunii) este cel mai sănătos mod de a pierde în greutate, în acest an.

Este al optulea an în care l-a ieșit pe primul loc, datorită includerii de alimente proaspete, cum ar fi fructele și legumele, precum și cele grase, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și semințe și fructe cu coajă lemnoasă.

Dieta DASH are un nivel scăzut de sare, ceea ce duce și la scăderea tensiunii arteriale alături de un mod sănătos de a slăbi.

Această dietă concurează cu dieta mediteraneană, cunoscută pentru că este plină de grăsimi bune, cum ar fi ulei și pește.

Înainte de a slăbi, trebuie să-ți pui aceste 5 întrebări importante

Dieta DASH este și cea mai bună dietă în diabet

Unele cercetări au arătat că diabeticii pot îmbunătăți cu dieta mediteraneană nivelurile de hemoglobina A1C, o măsură a zahărului din sânge.

Se recomandă ca un tip de hrană să fie adăugat dietei pentru a ajuta la scăderea în greutate în 2018.

Mai multe diete bogate în fibre sunt gândite să ajute oamenii să piardă în greutate, susțin numeroase studii.

Un test pe șoareci a constatat că animalele care au avut o dietă bogată în fibre au evitat efectele secundare negative cum ar fi creșterea în greutate, creșterea nivelului de zahăr din sânge și rezistența la insulină.

Organismul descompune fibrele mai greu, ceea ce înseamnă că îi poate face pe oameni să se simtă plini pentru mai mult timp, prevenind gustările nesănătoase și supraalimentarea.

Varza Kale, „regina” sănătății și a siluetei! Află beneficiile ei

Cei care doresc să adauge dietei lor fibre pot consuma linte, broccoli sau orez, cereale integrale.

Dieta accelerează metabolismul şi antrenează apetitul pentru a rezista în faţa tentaţiilor culinare.

Dieta DASH are două etape

Prima etapă ține 2 săptămâni și este o perioadă de tranziție, cu un consum redus de carbohidrați.

Aceasta va regla și metabolismul.

În cele două săptămâni se pot consuma carne slabă, fasole, linte, brânzeturi slabe, ouă, uleiuri vegetale, avocado, somon, nuci, semințe.

A doua etapă presupune introducerea în alimentație a mai multor legume, fructe și cereale.

5 fructe care îngrașă! Află pe care să le eviți

Se pot consuma cereale integrale sub diferite forme (pâine, paste, orez), broccoli, morcovi, mazăre, cartofi, spanac, etc.

La capitolul fructe poți mânca banane, struguri, mere, portocale, ananas proaspăt, pepene, mango.

Mai sunt admise brânzeturile degresate, nucile, lintea, fasolea.

Porțiile de mâncare trebuie să fie moderate, trebuie să te hidratezi corespunzător și să faci puțină mișcare pentru a observa rezultatele rapid.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...