Dieta daneză, preferata tuturor

Dieta daneză a devenit populară în rândul femeilor care și-au dorit să slăbească ușor și rapid.

Această dietă presupune reducerea carbohidraților și este mai mult focusată pe grăsimi și proteine.

Un alt lucru pozitiv în dieta daneză este faptul că poți uita de restricțiile de calorii și de acele ore la care nu ai voie să mai mănânci.

Tot ce trebuie să faci este să urmezi regulile acestei diete de slăbit.

Planul alimentar

Dieta presupune împărțirea alimentelor în 3 grupe principale.

Ai voie să mănânci

– ce carne vrei

– fructe de mare, pește

– ouă preparate după bunul plac

– legume care cresc pe pământ (varza, broccoli, dovlecei, spanac, ciuperci, avocado, salată, etc)

– produse lactate bogate în grăsimi

– nuci și semințe

Ce poți mânca mai rar

– rădăcinoase precum cartofi, sfeclă roșie, morcovi

– fructe. Ai voi 1 zi să mănânci, pe post de desert, în special zmeură

– ciocolată cu un conținut mare de cacao (de minim 70%), de 2 ori pe săptămână

Ce nu ai voie să consumi

– sucuri acidulate bogate în zahăr

– produse făinoase, de patiserie

– înghețată

– îndulcitori artificiali

– muesli

– prăjituri

– cereale și chipsuri (pâine, orez, cartofi, etc)

– margarină și uleiuri rafinate

– alcool, în special bere.

Dieta daneză este simplă de ținut, nu ai mari restricții, și poate fi adoptată atunci când vrei să slăbești rapid fără să te înfometezi.

Sursa foto