Dieta cu verdeţuri

Dieta cu verdeţuri

Dacă te preocupă scăderea kilogramelor în această perioadă, verdeţuri proaspete de primăvară, dar și legumelele și fructelele îţi pot fi de mare ajutor.

Ziua 1

Mic dejun: salată de roşii cu pătrunjel, o felie de pâine prăjită, un ceai verde.

Prânz: supă de legume cu pătrunjel şi leuştean, mâncare de spanac.

Gustare: doi morcovi cruzi.

Cină: orez şi salată cu verdeţuri.

Ziua 2

Mic dejun: două felii pâine prăjită, două linguriţe de miere, un ceai.

Prânz: supă de legume cu pătrunjel şi leuştean, mâncare de spanac.

Gustare: doi morcovi cruzi.

Cină: 50 g tofu, salată verde/frunze de spanac, ciuperci, roşii, ardei, ridichi, lămâie, mirodenii.

Ziua 3

Mic dejun: o banană, un ceai.

Prânz: 50 g ton, salată verde/frunze de spanac, roşii, ardei, porumb, lămâie, sare, mirodenii.

Gustare: un măr.

Cină: 150 g peşte la grătar cu legume la abur (broccoli, conopidă, morcov) şi lămâie.

Ziua 4

Mic dejun: două rondele de ananas proaspăt şi ceai de plante.

Prânz: mâncare de ştevie şi ciorbă de lobodă.

Gustare: un măr.

Cină: 150 g peşte la grătar cu orez şi legume verzi.

Ziua 5

Mic dejun: o salată de roşii cu pătrunjel, o felie de pâine prăjită, un ceai verde.

Prânz: mâncare de ştevie şi ciorbă de lobodă.

Gustare: 4-5 ridichi.

Cină: 50 g tofu, salată verde/frunze de spanac, ciuperci, roşii, ardei, ridichi, lămâie, mirodenii.

Zilele 6 şi 7

Poți include meniul oricărei zile ale dietei menţionate mai sus.

Loading...