Dieta cu pepene roșu te subțiază după doar câteva zile!

Credit foto: 123rf

Este o metodă excelentă care te ajută să te hidratezi și să numeri kilogramele în minus. Așa că încearcă dieta cu pepene roșu! După doar câteva zile vei vedea primele rezultate.

 

Pentru a avea un stil de viață sănătos în primul rând trebuie să te hrănești sănătos. Obiceiurile alimentare haotice, programul de lucru dezorganizat și lipsa odihnei pot duce la acumularea kilogramelor și la carențe în organism. Dar iată că în perioada de vară te poți bucura de unul dintre cele mai gustoase alimente din categoria fructelor: pepenele roșu.

Fără toxine și cu plus de vitamine

Bogat în fibre alimentare și în conținutul de apă, alături de vitaminele A și C, potasiu și magneziu, pepenele roșu se numără printre opțiunile excelente pentru hidratare, pentru revigorare și pentru scăderea surplusului nedorit de kilograme în timp record. Dieta cu acest fruct ca actor principal favorizează eliminarea din organism în parte a excesului de toxine, a sării acumulate și a retenției de apă.

În ce constă dieta cu pepene roșu

Dieta cu pepene roșu presupune ca fructul să fie inclus în fiecare masă a zilei, de la micul dejun până la cină. Metoda durează între 5 și 7 zile, în funcție de dorința fiecăruia. Există varianta de a mânca doar pepene în primele trei zile și apoi să începi treptat introducerea altor alimente în meniu sau opțiunea de a alege o cale moderată.

Mic dejun: un ou fiert, 50 g de brânză de vaci, o felie mare de pepene;

Gustare: un shake din pepene roșu cu căpșune/fructe de pădure și o nucă mărunțită;

Prânz: 300 g de salată de vară (o roșie, un ardei gras, un castravete, salată verde, câteva măsline) cu 100 g friptură slabă la grătar, o felie de pepene;

Cină: două felii de pepene roșu.

De asemenea, poți opta pentru alegerea a două mese principale sănătoase, într-o cantitate atent aleasă, la care adaugi zilnic două gustări exclusiv cu pepene roșu.

Beneficii pentru sănătate

Pepenele roșu favorizează creșterea cantității de arginină din corp, un aminoacid despre care cercetătorii susțin că relaxează vasele de sânge, poate reduce riscul de atac cerebral și de infarct. De asemenea, fructul conține licopen, un antioxidant care se crede că poate reduce riscul de cancer, precum cel la prostată.

Atenție la potențialele riscuri!

Această medotă de slăbire este una restrictivă și nu este recomandată copiilor, femeilor însărcinate sau persoanelor cu probleme de sănătate precum imunitatea scăzută. Înainte de a începe o dietă este recomandat avizul medicului tău de familie.

Dieta cu pepene roșu este o soluție pe termen scurt. După încheierea acesteia crează-ți un program alimentar și nu reveni la vechiile obiceiuri. De asemenea, mai ales în perioada de vară, înotul poate face minuni. Dacă preferi alte tipuri de activitate fizică adaptează-ți stilul de viață în funcție de acestea. Și mersul pe jos sau pe nisip pot avea rezultate promițătoare.

Credit foto: 123rf

Loading...