Dieta cu pepene roșu răcorește și slăbește

Dieta cu pepene roșu răcorește și slăbește

Cura cu pepene roșu durează o săptămână şi este excelentă pentru perioada verii. Este foarte răcoritoare și îmbină slăbirea sănătoasă cu o metodă de detoxifiere a organismului. Nu uita, însă, că înainte de a urma orice fel de dietă este recomandat să soliciți acceptul medicului tău.

Ziua 1
Mic dejun: o felie de pepene roşu,
un ceai/o cafea neîndulcită.
Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: 100 g de orez cu sos de roșii, 100 g carne fiartă de vită, 100 g salată verde cu lămâie.

Gustare: o felie de pepene roşu.
Cină:
100 g de brânză de vaci slabă, o roșie, o felie de pâine prăjită.

Ziua a 2-a
Mic dejun: o felie de pepene roşu,
un ceai/o cafea neîndulcită.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: 100 g de piept de pui sau de curcan fiert/grătar cu 200 g salată verde cu lămâie.
Gustare: o felie de pepene roşu.

Cina: 100 g de peşte slab cu broccoli și alte legume (la alegere) preparate la abur.

Ziua a 3-a
Mic dejun: o felie de pepene roşu, un ceai/o cafea neîndulcită.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: 100 g de paste integrale cu sos de roşii şi ciuperci, 200 g salată verde cu lămâie.

Gustare: o felie de pepene roşu.
Cină: 200 g salată de legume (roşii, castraveţi, ardei, ceapă, salată verde) cu o felie de brânză.

Ziua a 4-a
Mic dejun: o felie de pepene roşu, un ceai /o cafea neîndulcită.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: un bol cu supă, 100 g carne slabă, 100 g salată (verde sau de varză).

Gustare: o felie de pepene roşu.

Cină: un cartof de mărime medie fiert, preparat cu parmezan şi verdeaţă.

Ziua a 5-a
Mic dejun: o felie de pepene roşu, un ceai/o cafea neîndulcită.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: 100 g de carne slabă cu 200 g salată.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Cină: 100 g de brânză slabă de vaci, o roșie, o felie de pâine prăjită.

Ziua a 6-a

Micul dejun: 100 g de brânză slabă de vaci, o felie de pâine prăjită, o cafea neîndulcită.

Gustare: o felie de pepene roşu.
Prânz: un bol cu supă, 150 g de peşte la grătar cu condimente și legume verzi la alegere.

Gustare: o felie de pepene roşu.
Cină: 200 g salată de legume (roşii, castraveţi, ardei, ceapă, salată verde), 50 g parmezan.

Ziua a 7-a

Mic dejun: doi biscuiţi cu cereale/ovăz, un ceai/o cafea neîndulcită.

Gustare: o felie de pepene roşu.

Prânz: un bol cu supă de legume, 150 g orez cu ciuperci (sau la grătar).

Gustare: o felie de pepene roşu.

Cină: 150 g de paste integrale cu sos de roşii.

Atenţie! Pentru o digestie uşoară, pepenii nu trebuie combinaţi cu alte alimente. Acest fruct este un produs care fermentează în stomac şi încetineşte digestia altor produse.

Credit foto: 123rf.com