O dietă combinată cu exerciții fizice moderate pot ajuta la eliminarea unui surplus de kilograme nedorite.

O dietă echilibrată te poate ajuta, după dietă, să-ți menții greutatea normală.

Dieta cu cartofi – beneficiile legumei

Cartofii sunt bogați în vitamina C, B6, potasiu, fier, cupru, vitamina A (în cei dulci).

Leguma ajută sistemul imunitare, inima, pielea, previne pietrele la rinichi, depresia.

Coaja este bogată în potasiu, fără de care putem avea hipertensiune arterială.

Consumul cartofilor îți oferă energie pentru întreaga zi, dar și senzația de sațietate pentru a evita mesele îmbelșugate.

Dieta cu cartofi – slăbești 5 kilograme în 3 zile

Fiind o dietă mai dură, nu este recomandată tuturor. În primul rând este nevoie ca persoana în cauză să fie sănătoasă.

Puteți discuta cu medicul specialist despre dieta pe care doriți să o urmați pentru a evita neplăcerile.

Iată meniul pe cele 3 zile. Nu se folosește sarea.

1 zi

Micul dejun – 1 cartof fiert fără sare, un iaurt mic

Prânz – 2 cartofi fierți, un iaurt mic

Cina – 2 iaurturi mici

Ziua 2

Micul dejun – 1 cartof fiert fără sare, un iaurt mic

Prânz – 2 cartofi fierți, un iaurt mic

Cina – 1 cartof fiert fără sare, un iaurt mic

Ziua 3

Micul dejun – 1 cartof fiert

Prânz – 1 cartof fiert

Cina – un iaurt mic

Dacă nu scapi de senzația de foame poți mânca câteva migdale sau alte nuci, crude, mai poți bea iaurt sau chefir.

Sunt permise în acest caz și acele fructe care nu conțin prea mult zahăr.

Dacă vei reuși să te ții de această dietă, recomandată mai mult pentru zilele de weekend, poți slăbi până la 5 kilograme.

Nu uita nici de cele câteva exerciții fizice zilnice care te vor ajuta să slăbești și mai repede, dar și armonios.

Această dietă poate fi ținută și înaintea unor evenimente importante și vrei să te simți bine în pielea ta.

Sursa foto