Dieta cu care Kate Middleton a slăbit rapid după ce a devenit mămică a treia oară. Are o siluetă de invidiat

nici cei mai carcotasi nu ar avea ce sa comenteze legat de Kate

Kate Middleton este un adevărat model de frumusețe pentru femei din întreaga lume. Ea atrage atenția la fiecare apariție în public, atât cu ținutele ei extrem de simple și elegante, dar și cu silueta sa.

Ducesa de Cambridge s-a recuperat rapid după cele trei sarcini. Deși a devenit mamă a treia oară pe 23 aprilie, în mai puțin de o lună Catherine a afișat o siluetă impecabilă la nunta prințului Harry cu Meghan Markle și a atras toate privirile.  Așa s-a întâmplat recent și la un eveniment caritabil, unde a uimit pe toată lumea cu o ținută all black, care îi sublinia și mai bine silueta.

Kate Middleton a mărturisit de mai multe ori că nu este adepta dietelor stricte, ci preferă să mănânce cât mai sănătos și mai echilibrat, însă după fiecare sarcină a revenit la forma inițială, cu ajutorul dietei Dukan, potrivit womenshealthmag.com, care are rezultate vizibile.  Kate a ținut și înainte de nunta cu prințul William, această dietă, care este preferata mai multor vedete de la Hollywood, precum Jennifer Lopez sau Gisele Bundchen.

Citește și: Brooke Shields, actrița din „Laguna albastră”, a pozat în costum de baie  la 53 de ani! Arată fabulos

Dieta Dukan este un regim proteic

Dieta DUKAN este concepută în aşa fel încât să fie favorizat consumul proteinelor în detrimentul lipidelor şi glucidelor. Este vorba despre un regim de tip proteic, însă în acelaşi timp este şi o dietă hipocalorică, pentru că reducerea numărului de lipide şi glucide consumate conduce automat la un aport caloric mai mic.

Prin reducerea absorbţiei de glucide şi lipide, organismul va fi obligat să apeleze la propriile rezerve adipoase pentru ca muşchii să poată continua să funcţioneze. Datorită acestui mod de alimentaţie, organismul va începe să producă corpi cetonici, care vor trebui să fie filtraţi de către rinichi. Acest fapt îi va solicita suplimentar, aşa că se impune suplimentarea cantităţii de apă ingerată.

Dieta împrumută numele creatorului ei, nutriționistul francez Pierre Dukan, un mare susținător al tipului de alimentație specific oamenilor din preistorie, din perioada în care erau vânători-culegători

Dukan se desfășoară pe parcursul a 4 faze: faza de atac, faza de  croazieră, consolidare și stbailizare. Ele  care au în comun trei reguli zilnice fixe, foarte bune de altfel: 2-3 lingurițe de tărâțe de ovăz pentru a ușura digestia, minim 1,5 litri de apă și 30 de minute de mișcare.

Citește și: Prințul Harry a fost atacat de o albină, în timp ce ținea un discurs la ziua tatălui său, iar reacția lui Meghan Markle e fabuloasă

Dieta Dukan are patru faze

Nutriționiștii susțin că această dietă se poate transforma într-un stil de viață, respectând regulilei etapei de consolidare a regimului.

În prima fază a dietei, etapa de atac,  persoanele care încep cura vor mânca numai proteine. Printre alimentele cu un conţinut ridicat de proteine se numără carnea, laptele şi produsele lactate, brânzeturile, ouăle. În prima fază a dietei, legumele şi dulciurile de orice natura sunt interzise. În plus, alimentele permise nu trebuie prăjite. Acestea se vor fierbe, prepara la aburi sau pe grătar. În aceste zile este obligatoriu să beţi între 1,5 şi 2 litri de apă pe zi.

În etapa de croazieră se alternează zile de regim în care se vor mânca doar proteine cu zile în care, pe lângă proteine, sunt incluse şi legumele. Morcovul, porumbul, cartofii şi orezul trebuie evitate. De asemenea, sunt interzise şi făinoasele.

Etapa de consolidare va dura numărul de zile rezultat din înmulțirea cu 5 zile a fiecărui kilogram pierdut. Joia rămâne ziua dedicată exclusiv proteinelor pure, iar în toate celelalte 6 zile se pot combina în orice cantitate proteinele pure cu cele din legume. Se pot consuma, în prima parte a zilei, un fruct și o felie de pâine integrală. Mai mult decât atât, poți introduce o zi pe săptămână și alimente care ți-au fost interzise, precum pizza, dulciurile, cartofii, dar în continuare trebuie evitate prăjelile și dulciurile cu foarte mult zahăr.

În faza de stabilizare, cea care ar trebui să dureze toată viața, se spune că vei putea să mănânci din nou ce, cum și cât vrei, respectând faptul că joia se mănâncă numai proteine pure, ca în faza de atac. Regula tărâțe-mișcare-apă rămâne neschimbată.

Citește și:

Loading...