Deserturi pentru femeile însărcinate – delicioase și sănătoase

Deserturi pentru femeile însărcinate - delicioase și sănătoase

Aceste deserturi pentru femeile însărcinate sunt încărcate cu arome delicioase și o mulțime de substanțe nutritive favorabile sarcinii pentru a vă menține sănătoase și pe bebe la fel.

Deserturi pentru femeile însărcinate – delicioase și sănătoase

Iaurt grecesc cu citrice și mentă

Indiferent dacă sunteți în primul trimestru sau ultimul, lupta pentru desert este reală.

Textura cremoasă a iaurtului grecesc combinată cu arome delicioase precum citricele și menta fac un desert savuros.

Folosiți bucățele de citrice, plus mentă tocată pentru o rețetă de desert care conține 11 grame de proteine ​​și mai puțin de 200 de calorii, plus vitamina C.

Tort cu căpșuni sau compot de fructe

Atunci când aveți o pasiune pentru tort, alegeți această opțiune.

Acesta conține zero grăsimi și are un gust minunat de căpșuni proaspete. Puteți folosi și compot de fructe fără zahăr.

Adăugați o mică bucată de înghețată de căpșuni dacă vreți să aveți cel mai tare desert.

5 moduri utile să reduci arsurile la stomac în timpul sarcinii

Fructe Sundae

Începeți cu o bază generoasă de fructe care sunt în sezon, apoi adăugați puțină cremă pentru a le orna.

Dacă aveți un gratar sau o tigaie la îndemână, aruncați niște nectarine sau piersici acolo – arderea lor va aduce și mai mult din dulceața naturală a fructelor.

Puteți folosi, de asemenea, smochine uscate, care conțin mult calciu.

foto

Ciocolată neagră și banane congelate

Bananele conțin potasiu, iar dacă adaugi și puțină ciocolată vei avea un desert minunat.

Ciocolata neagră conține mulți antioxidanți, deci este bună de folosit.

Tâiați banana, o treceți prin ciocolata neagră topită, iar mai apoi presărați nuci sau alune pentru proteine.

Le dați puțin la congelator, apoi le serviți.

10 pași esențiali pentru o sarcină sănătoasă

Mousse de ciocolată și avocado

Sună ciudat, știm, dar așteptați până când îl gustați.

Avocado vă oferă o bază cremoasă pentru a lucra, plus grăsimi sănătoase, folați și potasiu.

Pudra de cacao adaugă atât bogăție, cât și dulceață.

Arahide cu ciocolată

Iată o altă combinație câștigătoare de proteine, grăsimi sănătoase… o mică plăcere vinovată.

Este minunată după cină și nu numai. Se face foarte simplu si rapid.

Frappe de mentă și ciocolată

Într-o zi fierbinte, această rețetă clasică de desert vă oferă calciu din laptele cu conținut scăzut de grăsimi, iar menta vă ajută să obțineți o răcorire.

Totul despre vitaminele prenatale. Cum te vor ajuta ele în sarcină

Cartoful dulce

Cartoful dulce are multe carotenoide și la fel de mult fibre, folați și vitamina A.

Poate fi copt si consumat cu puțină înghețată, poate face parte dintr-o plăcintă sau un sufleu delicios, cartoful dulce este sănătos.

Ovăz cu mere

Poți face tot felul de biscuiței, prăjiturele în care să folosești și cele două ingrediente.

În plus, utilizarea ovăzului întreg poate ajuta la scăderea riscului de colesterol ridicat și de diabet.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...