Adăugarea de migdale înmuiate în regimul zilnic sau săptămânal vă poate ajuta să deblocați toate substanțele nutritive și ingrediente active din aceste nuci populare.

Ce sunt migdalele înmuiate

Migdalele care au fost înmuiate în apă peste noapte, sunt mai sănătoase mai degrabă decât cele crude.

Prin înmuierea migdalelor, puteți reduce numărul de tanini și acizi prezenți în coaja lor, ceea ce poate inhiba absorbția nutrienților de către organism.

Migdalele sunt destul de sănătoase, dar prin înmuierea acestor nuci, veți putea absorbi mai multe vitamine și minerale din ele.

Acest proces va stimula activitatea enzimatică a organismului care poate îmbunătăți digestia.

Ce beneficii îți oferă nuca de cocos în sarcină

Migdale crude înmuiate în apă – valori nutriționale

Acest tip particular de migdale are mulți din aceiași nutrienți ca și migdalele crude, împreună cu niveluri mai ridicate de vitamine B cheie și enzime precum lipaza.

Migdalele înmuiate sunt o bună sursă de potasiu, fibre dietetice, proteine ​​și grăsimi sănătoase, inclusiv grăsimi mononesaturate și polinesaturate și un nivel scăzut de grăsimi saturate.

Calciu și fier se găsesc și în migdale, în plus față de antioxidanții puternici care pot îmbunătăți sănătatea generală.

Cum să înmoi migdalele

Dacă doriți să treceți de la migdale crude la migdale înmuiate, va trebui să le preparați înainte, cu cel puțin o zi.

Metoda cea mai încercată și cea mai adevărată este să adăugați pur și simplu 2 căni de migdale într-un castron de apă și să le acoperiți cu apă caldă.

După 12 ore, puteți scurge apa și adăugați 2 lingurițe de sare.

Apoi, umpleți castronul cu apă caldă din nou și lăsați-i să stea timp de 12 ore.

La sfârșitul acestei perioade de 24 de ore, puteți îndepărta cu ușurință coaja brună a migdalelor, dacă nu a fost deja separată.

Aceste migdale îmbibate cu apă pot fi păstrate timp de până la o săptămână fără a pierde din potența nutritivă.

Iată care sunt cele mai bune alimente bogate în fosfor

Migdale crude înmuiate în apă – beneficii

Datorită prezenței vitaminei E, a fibrelor dietetice și a acidului folic în migdalele înmuiate, are efecte benefice asupra digestiei, diabetului, aspectului pielii și bolilor cronice.

Piele și păr

Migdalele conțin vitamine care ajută la îmbunătățirea pielii și părului.

Există mult mai multă vitamină E în migdalele înmuiate decât migdalele crude.

Această vitamină acționează ca un antioxidant pentru a reduce inflamația și deteriorarea părului și a pielii.

În sarcină

Cu niveluri mai ridicate de acid folic decât migdalele crude, migdalele înmuiate pot ajuta la prevenirea defectelor tubului neural, care este cauzată de deficiența de acid folic.

Digestie

Cu o cantitate bună de fibre dietetice, migdalele înmuiate pot ajuta la reglarea mișcării peristaltice.

Ele pot reduce simptomele de constipație, indigestie, balonare și crampe.

Pierdere în greutate

Potrivit unei cercetări, migdalele înmuiate conțin mai multe proteine ​​decât migdalele brute.

Nu numai că fibrele găsite în migdalele înmuiate vă ajută procesul digestiv, dar pot preveni sentimentele de foame.

Acest lucru este ideal pentru persoanele care încearcă să reducă consumul de calorii și să piardă în greutate.

Cum slăbești cu mierea naturală – 6 beneficii pe care le are mierea pentru pierderea în greutate

Boala cronică

Migdalele sunt o sursă excelentă de antioxidanți, care pot neutraliza radicalii liberi și pot reduce riscul bolilor cronice, inclusiv cancerul, bolile de inimă și artrita reumatoidă.

Potrivit unei cercetări migdalele înmuiate prezintă un efect protector al memoriei datorită vitaminei E.

Acest lucru înseamnă că, având migdalele îmbibate cu apă (care îmbogățește conținutul de vitamină E), ameliorează eficient deficiențele de memorie.

Sunt bune în doze mici atunci când sunt consumate în stomacul gol.

Sănătatea inimii

Aceste migdale înmuiate au niveluri ridicate de grăsimi mononesaturate și polinesaturate.

Ele pot ajuta la echilibrul colesterolului și pot preveni atacurile de cord, accidentele vasculare cerebrale și ateroscleroza.

Mai mult, un studiu publicat în Journal of Nutrition arată că migdalele, în general, pot crește colesterolul HDL (bun) la pacienții care suferă de boală coronariană.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto