Cutremurător! O tânără de 23 de ani a murit după ce a luat acest medicament! Orice om îl are în casă. Avertismentul medicilor: nu luați pastile fără recomandare

Cutremurător! O tânără de 23 de ani a murit după ce a luat acest medicament! Orice om îl are în casă. Avertismentul medicilor: nu luați pastile fără recomandare

Brooklyn-Marie Barker, o tânără din Liverpool, Marea Britanie, în vârstă de 23 de ani,  a făcut stop cardiac în casa ei, după ce a luat un medicament antidiareic.

 

Autoritățile au declarat că moartea ei a fost un accident, însă medicii au dezvăluit că aceasta a murit după ce a luat o cantitate mare de Imodium, un medicament antidiareic. Tânăra a fost dusă de urgență la spitalul Royal Liverpool, în urma stopului cardiac. Însă, ea a contractat din spital o infecție bacteriană și pneumonie și a murit cinci zile mai târziu. În urma investigației s-a descoperit că avea în organism un nivel ridicat de Imodium (Loperamid), iar acest lucru a fost contribuit foarte mult la moartea ei.

 

Potrivit Daily Mirror, tânăra se afla acasă cu iubitul ei, cu care avea o relație de șapte ani, iar în timpul serii a suferit două crize non-epileptice, pentru care lua tratament. După ce și-a revenit, cei doi s-au dus apoi la culcare, iar a doua zi dimineață, tânărul și-a găsit iubita inconștientă și vânătă la față. A sunat repede la salvare și în urma sfaturilor primite și-a dat seama că nu respiră.  Acesta le-a spus mediciilor că poate stopul cardiac se datorează consumului de droguri, pe care le consuma ocazional, însă după investigații analizele au arătat altceva.

Citește și: Gestul emoționant făcut de Iulia Vântur în India. Toată lumea a lăudat-o

Medicii avertizează să nu combinăm pastilele

„Avea în corp un nivel ridicat de Loperamid, cunoscut mai mult sub denumirea de Imodium. Îl poți găsi în orice farmacie și se folosește pentru a trata simptomele de diaree. De ce l-a luat nu știu, dar Imodium face parte din clasa medicamentelor tip morfină și are efecte similare, ” a declarat doctorul Rodgers care s-a ocupat de cazul tinerei.

Acesta a tras iar un semnal de alarmă și a precizat că oamenii nu ar trebui să ia medicamente fără recomandarea medicului și mai ales să nu le combine cu alte pastile.  El a adăugat că Brooklyn-Marie Barker  lua Pregabalin, un medicament care se folosește pentru tratarea epilepsiei, iar Imodium în combinație cu acest medicament i-a provocat stopul cardiac.

Procurorul Andre Rebello a dezvăluit, de asemenea, că în analizele toxicologice nu s-au găsit și alte substanțe și a declarat că din acest motiv moartea tinerei a fost una accidentală.  „Acesta a fost un accident tragic. Și este cu atât mai dificil când un copil sau un nepot moare înaintea noastră. Acest lucru nu ar trebui să se întâmple”, a mai spus procurorul.

Citește și:

 

Loading...