Cura de îngrășare și alimentele potrivite

Cura de îngrășare și alimentele potrivite

În cura de îngrășare sunt potrivite alimente precum cele care oferă energie, nuci, avocado, semințe, proteine. Mesele regulate sunt importante.

Există multe persoane care au probleme cu greutatea, care nu se îngrașă deși mănâncă.

Unii ar spune că sunt niște fericiți să pot avea o siluetă de vis, dar a fi slab nu este întotdeauna un lucru ideal.

Fiecare se simte bine având un anumit număr de kilograme.

Iată ce alimente sunt recomandate, dacă vrei să te îngrași

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – cu multe calorii

Include în dieta ta alimente care conțin mai multe calorii precum untul de arahide, de nuci, nuci de toate felurile, avocado, semințe.

Acestea sunt evitate sau consumate cu moderație în curele de slăbire, însă cei care vor să se îngrașe le pot cosuma liniștiți.

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – mese regulate

În cura de îngrășare, dar și în cea de slăbire, sunt foarte importante mesele regulate.

Nu sări peste nicio masă, chiar dacă pare un lucru greu de realizat la prima vedere.

Consumă porții mai mari de alimente neprocesate și nutritive.

Iaurtul, laptele, nucile, fructele uscate, brânza pot fi binevenite la masă.

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – porții mai mari de mâncare

Dacă poți, crește gradual porțiile de mâncare pe care le consumi.

Adaugă extra-brânză sau carne la masa de prânz, de exemplu. Folosește farfurii mai mari.

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – gustările

Include gustările în meniul tău zilnic.

Acestea pot varia de la fructe proaspete la cele uscate, biscuiți sau nuci pe care le poți scoate din geantă să le consumi oricând.

Mănâncă la fiecare 2-3 ore pentru a crește aportul de calorii de care ai nevoie.

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – băuturi calorice

Consumă zilnic băuturi bogate în calorii preparate în casă din fructe, legume, iaurt și orice altă combinație îți face cu ochiul.

Atenție la cele cumpărate care pot fi bogate în grăsimi, zahăr și slabe în nutrienți.

Cura de îngrășare nu presupune consumul alimentelor nesănătoase.

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – crește aportul de proteine

Crește aportul de proteine, consumă ouă, carne, legume bogate în proteine.

Cei care fac un sport și vor să li se dezvolte musculatura mai bine ar trebui să consume nu mai puțin de 2,5 grame de proteine per kilogram.

Cura de îngrășare și alimentele potrivite – adaugă 500 de calorii zilnic

Pentru a lua în greutate aproape 500 de grame ar trebui să crești numărul zilnic de calorii la 500.

Asta înseamnă că poți consuma unt, brânzeturi, lapte, dar și fasole, mazăre sau porumb.

Alimentele care sunt bogate în apă sunt și ele indicate.

Dacă vrei să te îngrași, dar să rămâi sănătoasă, consumă cu moderație produse procesate și pe cele de tip fast-food.

Păstrează-ți un jurnal în care să notezi experiențele tale legate de cura de îngrășare și alimentele pe care le consumi.

Și în această cură este importantă mișcarea, sportul care îți vor defini corpul, îți vor da energie și sănătate.

Sursa foto