Cum slăbești rapid și sănătos în 3 pași – sfaturi utile

Cum slăbești rapid și sănătos în 3 pași - sfaturi utile

Există multe modalități de a pierde din greutate rapid. Împortant este să o faci sănătos, astfel încât să nu-ți afecteze organismul. Iată cum faci asta…

Sunt multe diete prin care slăbești rapid, dar majoritatea cer cât mai puțină mâncare. Astfel vei fi mereu nefericită.

Dacă nu aveți voință de fier, atunci foametea vă va face să renunțați rapid la aceste planuri.

Planul prezentat aici va:

– reduce semnificativ apetitul.
– pierdeți în greutate rapid, fără foame.
– îmbunătățiți sănătatea metabolică în același timp.

Iată un plan simplu în 3 pași pentru a pierde rapid greutatea.

Dieta la care nu trebuie să numeri caloriile și nici porțiile. Cum funcționează

Cum slăbești rapid și sănătos în 3 pași – sfaturi utile

1. Tăiați din zaharuri și amidonuri

Cea mai importantă parte a dietei este de a reduce cantitatea de zaharuri și amidonuri (carbohidrați).

Acestea sunt alimentele care stimulează cel mai mult secreția de insulină.

Dacă nu știați deja, insulina este principalul hormon de stocare a grăsimilor din organism.

Tăiați carbohidrații, reduceți insulina și veți începe să mâncați mai puține calorii în mod automat și fără a simți foame.

Scăderea insulinei duce la pierderea de grăsime rapid.

2. Mâncați proteine, grăsimi și legume

Fiecare dintre mese trebuie să includă o sursă de proteine, o sursă de grăsime și legume cu conținut scăzut de carbohidrați.

Construirea meselor în acest mod va aduce în mod automat aportul de carbohidrați în intervalul recomandat de 20-50 grame pe zi.

6 semne că dieta ta funcționează chiar și când cântarul spune altceva

Surse proteine:

Carne – carne de vită, pui, carne de porc, miel, șuncă etc.

Pește și fructe de mare – Somon, păstrăv, creveți, homari, etc.

Ouăle – ouăle îmbogățite sau păstărate Omega-3 sunt cele mai bune.

Importanța de a mânca o mulțime de proteine nu poate fi supraestimată.

Acest lucru sa dovedit a stimula metabolismul cu 80 la 100 de calorii pe zi.

De asemenea, dietele bogate în proteine pot reduce gândurile obsesive cu privire la alimente cu 60%, reduc dorința de gustări târzii la jumătate și te fac atât de plină încât să mănânci în mod automat 441 de calorii mai puțin pe zi … doar prin adăugarea de proteine în dieta ta.

Când vine vorba de a pierde în greutate, proteina este regele nutrienților.

Scapă de kilogramele în plus pentru a elimina bolile

Legume cu conținut scăzut de carbohidrați:

– Brocoli
– Conopidă
– Spanac
– nap
– Varză de Bruxelles
– Varză
– Swiss Chard
– Salată verde
– Castravete
– Țelină

Nu vă fie frică să vă încărcați farfuria cu aceste legume cu conținut scăzut de carbohidrați.

Puteți mânca cantități masive din acestea fără a trece peste 20-50 de carbohidrați pe zi.

O dietă bazată pe carne și legume conține toate fibrele, vitaminele și mineralele care sunt sănătoase. Nu există o nevoie fiziologică pentru boabe în dietă.

Dieta volumetrică te ajută să slăbești până la 1 kilogram pe săptămână

Surse de grăsime:

– Ulei de măsline
– Ulei de cocos
– Ulei de avocado
– Unt

Mănâncă 2-3 mese pe zi. Dacă simțiți foame după-amiaza, adăugați o a patra masă.

Cea mai bună grăsime de gătit pe care o utilizați este uleiul de nucă de cocos.

Este bogat în grăsimi numite trigliceride cu lanț mediu (MCT).

Aceste grăsimi sunt mult mai satisfăcătoare decât altele și pot stimula ușor metabolizarea.

Nu există nici un motiv să vă temeți de aceste grăsimi naturale, studii noi arată că grăsimea saturată nu ridică deloc riscul bolilor cardiace.

3. Ridicați greutăți de 3 ori pe săptămână

Nu aveți nevoie să faceți exerciții pentru a pierde în greutate pe acest plan, dar este recomandat.

Cea mai bună opțiune este de a merge la sala de sport de 3-4 ori pe săptămână.

Faceți o încălzire, ridicați greutățile, apoi întindeți-vă.

Dacă sunteți nou în sala de sport, adresați-vă unui instructor pentru câteva sfaturi.

Prin ridicarea greutăților, veți arde câteva calorii și veți preveni încetinirea metabolismului, ceea ce reprezintă un efect secundar comun al pierderii în greutate.

Studiile privind dietele cu conținut scăzut de carbohidrați arată că puteți obține chiar și un pic de mușchi în timp ce pierdeți cantități semnificative de grăsime corporală.

Dacă ridicarea greutăților nu este o opțiune pentru voi, atunci este suficient să faceți niște antrenamente cardio mai ușoare cum ar fi alergarea, joggingul, înotul sau mersul pe jos.

Dieta DASH, cea mai bună dietă de slăbit în 2018. De ce o recomandă specialiștii

Opțional – carbohidrați o dată pe săptămână

Puteți lua o zi pe săptămână în cazul în care să mâncați mai mulți carbohidrati. Mulți oameni preferă sâmbăta.

Este important să încercați să rămâneți la surse mai sănătoase de carbohidrați, cum ar fi ovazul, orezul, quinoa, cartofii, cartofii dulci, fructele etc.

Dacă începeți să o faceți mai des decât o dată pe săptămână, atunci nu veți vedea multe reușite în acest plan.

Dacă vreți o masă ieftină și să mâncați ceva nesănătos, faceți-o în această zi.

Fiți conștienți de faptul că mesele înșelătoare sau re-alimentările cu carbohidrați nu sunt necesare, dar pot regla niște hormoni de ardere a grăsimilor, cum ar fi leptina și hormonii tiroidieni.

Veți câștiga o anumită greutate în timpul zilei de reîncărcare, dar cea mai mare parte va fi greutatea apei și o veți pierde din nou în următoarele 1-2 zile.

Ceaiul de păpădie te ajută să slăbești. Află despre beneficiile sale

Despre calorii și controlul porțiilor

Nu este necesar să numărați caloriile atâta timp cât păstrați carbohidrații foarte scăzuți și lipiți de proteine, grăsimi și legume cu conținut scăzut de carbohidrați.

Scopul principal este sa pastrati carbohidrații sub 20-50 grame pe zi și să obțineți restul de calorii din proteine ​​și grăsimi.

10 sfaturi suplimentare pentru a pierde greutate mai repede:

Mănâncă un mic dejun bogat în proteine

Un mic dejun bogat în proteine ​​a arătat că reduce pofta și consumul de calorii pe parcursul zilei.

Evitați băuturile zaharoase și sucurile de fructe

Acestea îngrașă tare mult și sunt nesănătoase. Vă împiedică să pierdeți în greutate.

Bea apă cu o jumătate de oră înainte de mese

Un studiu a arătat că apa băută cu o jumătate de oră înainte de mese a dus la scăderea în greutate cu 44% peste 3 luni.

Anumite alimente sunt foarte utile pentru pierderea de grăsime

5 fructe care îngrașă! Află pe care să le eviți

Mănâncă fibre solubile

Studiile arată că fibrele solubile pot reduce grăsimea, în special în zona abdomenului.

Suplimentele de fibre cum ar fi glucomanan pot ajuta.

Beți cafea sau ceai. Cofeina din ele poate stimula metabolismul cu 3-11% .

Mâncați mai ales alimente întregi, neprelucrate. Bazați-vă pe cea mai mare parte a dietei pe alimente naturale.

Ele sunt mai sănătoase, sățioase și mult mai puțin susceptibile de a provoca supraalimentarea.

Mănâncă încet. Mâncăcioșii se îngrașă mai repede. Mâncatul încet vă face să vă simțiți mai plini și să creșteți hormonii care reduc greutatea.

Și digestia va fi mai bună în acest caz. Stomacul se va simți mai bine.

Utilizați farfurii mai mici. Studiile arată că oamenii consumă automat mai puțin atunci când folosesc ferfurii mai mici. Ciudat, dar funcționează.

Dormiți bine și suficient, în fiecare seară. Somnul prost este unul dintre cei mai puternici factori de risc pentru creșterea în greutate.

Cât de repede veți pierde în greutate (și alte beneficii)

Vă puteți aștepta să pierdeți 5-10 kg greutate (uneori mai mult) în prima săptămână, apoi să pierdeți consistent în greutate.

În primele câteva zile, s-ar putea să vă simțiți puțin ciudat. Corpul tău a ars carbohidrați în toți acești ani, poate să aibă nevoie de timp să se obișnuiască să ardă grăsime, în schimb.

În ciuda deceniilor de isterie anti-grăsimi, dieta cu conținut scăzut de carbohidrați îmbunătățește și sănătatea dumneavoastră în multe alte moduri:

Zahărul din sânge tinde să scadă în dietele cu conținut scăzut de carbohidrați

Trigliceridele tind să scadă

Colesterolul rău LDL scade

Colesterolul bun – HDL crește

Tensiunea arterială se îmbunătățește semnificativ

Dieta Pioppi, cât de sănătoasă este pentru organismul tău

În plus, dietele cu conținut scăzut de carbohidrați par a fi mai ușor de urmat decât dietele cu conținut scăzut de grăsimi.

Dacă aveți o afecțiune medicală, discutați cu medicul înainte de a ține diete dure, deoarece acest plan vă poate reduce nevoia de medicație.

Prin reducerea nivelului de carbohidrați și scăderea nivelurilor de insulină, schimbați mediul hormonal și faceți ca corpul și creierul să vrea să piardă în greutate.

Acest lucru duce la reducerea drastică a poftei de mâncare, eliminând principalul motiv pentru care majoritatea oamenilor nu reușesc cu metode convenționale de pierdere în greutate.

Un alt avantaj deosebit pentru cei nerăbdători este că scăderea inițială a greutății în apă poate duce la o mare diferență pe scală cât mai devreme în dimineața următoare.

Cu acest plan alimentar puteți servi mâncare bună până la saturație și totuși pierdeți o tonă de grăsime.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto