Cum slăbești cu mierea naturală – 6 beneficii pe care le are mierea pentru pierderea în greutate

Cum slăbești cu mierea naturală - 6 beneficii pe care le are mierea pentru pierderea în greutate

Cum slăbești cu mierea naturală dacă are zahăr? Aceasta este integrată în multe diete de slăbire, căci este sănătoasă și are multe beneficii. Ce trebuie să știi despre ea.

Mierea naturală are beneficii ce se aplică în majoritatea dietelor de pierdere în greutate.

Dacă încercați să slăbiți, mierea poate fi foarte utilă.

Înainte de a discuta despre beneficiile acesteia privind slăbitul, ar trebui să abordăm unele dintre preocupările pe care oamenii le au adesea cu privire la miere.

Mulți oameni întreabă: Nu este mierea naturală un tip de zahăr? Nu contribuie la creșterea în greutate? Nu caloriile din miere împiedică scăderea în greutate?

Postul – 12 beneficii pe care le are pentru sănătate

Mierea naturală conține zahăr, dar și multe vitamine și minerale

Mierea conține zahăr. Totuși, spre deosebire de zahărul rafinat, mierea conține vitamine și minerale benefice.

Zahărul de masă rafinat, pe care oamenii îl folosesc adesea pentru a-și îndulci alimentele, este considerat o sursă de „calorii goale”, ceea ce înseamnă că nu are beneficii.

În mod normal, pentru a digera zahărul, se utilizează vitaminele și mineralele stocate în organism, care consumă multe dintre aceste substanțe nutritive esențiale.

Aceste substanțe nutritive sunt esențiale pentru a dizolva grăsimile și colesterolul, astfel încât ingerarea zahărului pur este oarecum risipitoare.

Prin urmare, atunci când mâncați prea mult zahăr, aveți tendința de a câștiga greutate nu numai datorită caloriilor, ci și datorită lipsei ulterioare de vitamine și minerale.

Mierea echilibrează acest efect deoarece este o sursă bună de substanțe nutritive care îi ajută pe oameni să-și piardă în greutate.

Mierea conține substanțe nutritive cum ar fi proteine, apă, energie, fibre, zahăr și diverse vitamine și minerale.

Acesta conține minerale, cum ar fi fier, sodiu, potasiu, fosfor, zinc și calciu.

Mierea naturală este o sursă bună de vitamine care includ folatul, niacinul, riboflavina, vitamina C și vitamina B6.

Pentru persoanele care sunt supraponderale sau obeze, mierea nu numai că reduce riscul de tulburări cardiovasculare, dar nu crește și greutatea corporală.

Constatările unei cercetări sugerează că consumul de miere poate contribui la reducerea nivelului de colesterol în comparație cu zahărul.

De asemenea, conduce la o creștere relativ scăzută a nivelurilor de glucoză din plasmă.

Cum slăbești cu mierea naturală – 6 beneficii pentru pierderea în greutate

1. Miere și apă caldă

În mod normal, grăsimea rămâne ca o resursă neutilizată în organism, adăugând greutate, dar se crede că mierea are capacitatea de a mobiliza această grăsime stocată.

Când această grăsime este arsă pentru a furniza energie pentru activitățile zilnice, veți observa o scădere treptată a greutății și o ușurare a problemelor de obezitate.

Mierea crește pozitiv nivelurile de HDL sau colesterol bun în organism și reduce problemele cardiovasculare, ceea ce înseamnă că puteți duce o viață mai activă, sănătoasă.

Acest lucru va promova în continuare scăderea în greutate, deoarece nu vă veți îngrijora la fel de mult cu ateroscleroza sau riscul de infarct miocardic, accident vascular cerebral.

Cercetările sugerează că consumul de miere (aproximativ o linguriță pe zi), cu o cantitate egală de apă caldă poate stimula acest proces benefic.

10 remedii la îndemână să elimini kilogramele în plus

2. Suc de lămâie și miere

Mierea poate ajuta la scăderea în greutate când este consumată cu apă caldă și suc de lămâie.

Mulți oameni beau această formulă la începutul zilei ca o modalitate de stimulare a pierderii în greutate.

Mierea conține 22 de aminoacizi și un număr de vitamine și minerale valoroase, dintre care multe beneficiază de metabolismul organismului.

Prin reglementarea metabolismului, alimentele sunt utilizate corespunzător, grăsimea este transformată în energie utilizabilă, iar sănătatea generală este îmbunătățită.

Sucul de lămâie din acest amestec este încărcat cu vitamina C (cunoscută și sub numele de acid ascorbic), care mărește funcția hepatică și metabolismul grăsimilor.

În plus, sucul de lămâie mărește funcția de glutation, care este un antioxidant cheie pentru detoxifiere și slăbire rapidă.

Combinând puterea de scădere în greutate a sucului de lămâie cu efectele stimulative ale metabolismului, acest elixir, dacă este băut o dată pe zi, vă poate oferi rezultate atractive.

3. Miere și scorțișoară

O altă rețetă populară combină scorțișoara cu miere și apă caldă.

Studiile de cercetare sugerează că utilizarea scorțișoară este benefică pentru scăderea în greutate.

Se amestecă o lingură de pudră de scorțișoară cu o lingură de miere și o ceașcă de apă caldă. Se amestecă bine aceste ingrediente și se bea pe stomacul gol.

Scorțișoara are un efect de reglare asupra nivelurilor de zahăr din sânge și asupra metabolismului glucozei.

Nivelurile ridicate de zahăr din sânge pot duce la creșterea stocării grăsimilor în organism, astfel că scorțișul are un impact pozitiv asupra acestui aspect al pierderii în greutate.

Împreună cu puterea de metabolizare a mierei, acest amestec poate fi un impuls puternic pentru eforturile de scădere în greutate.

Cercetările nu au explicat în mod clar modul în care acest amestec ajută la scăderea în greutate, dar mulți oameni pretind că au văzut rezultate pozitive din consumul său regulat.

Dieta lichidă – 4 beneficii dovedite de specialiști

4. Dieta de hibernare

Cu toate noile diete care se nasc în fiecare an, este dificil să știți care dintre acestea va aduce beneficii corpului și eforturilor de scădere în greutate.

Un aspect al dietei de hibernare de a pierde în greutate este de a consuma o lingură de miere înainte de a merge la culcare.

Pe măsură ce dormi, mierea va continua să stimuleze funcția hepatică, să vă mențină metabolismul arzând grăsime și să elibereze un număr de hormoni de stres din sistemul dumneavoastră.

După cum sugerează și numele, vă ajută să vă hibernați într-un mod sănătos și relaxant.

5. Îmbunătățește digestia

Mierea vă îmbunătățește digestia, ceea ce vă poate ajuta în reducerea greutății statice în sistemul digestiv.

Prin urmare, mierea poate fi consumată după cină, în special după ce ați luat o masă greoaie.

6. Înlocuitorul zahărului

Mierea este un substitut bun pentru zahăr. Poate fi folosit în băuturi diferite, cum ar fi ceaiul și sucul de lime.

Printre alte produse alimentare, acesta poate fi folosit în deserturi și clătite în loc de zahăr.

Se poate adauga miere la o pastă de fulgi de ovăz sau la un sandwich cu unt de arahide pentru nutrienți suplimentari, bun gust și un risc mai scăzut de creștere în greutate.

Mulți oameni nu mai mănâncă pentru a reduce greutatea lor, dar aceasta este o practică potențial periculoasă.

Dacă nu mâncați suficientă mâncare, care este principala modalitate de a obține calorii, vitamine, minerale și fibre, sistemul imunitar va slăbi.

Programul de scădere în greutate ar trebui să se concentreze pe reducerea consumului de calorii, în loc să oprească consumul de calorii.

În plus, ar trebui să ajutați la eliminarea zilnică a caloriilor prin exerciții fizice regulate.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...