Cum slăbești în 3 zile până la 4 kilograme fără să te înfometezi

Cum slăbești în 3 zile până la 4 kilograme fără să te înfometezi

Slăbești în 3 zile fără să te abții de la mâncare sau să adormi în sala de sport. Elimini până la 4 kilograme din greutatea ta. Iată ce poți mânca.

Rutina acestei diete este considerată prea extremă căci îți taie din necesarul zilnic de calorii.

Nu este recomandată a fi ținută mai mult de 3 zile, după care va trebui să mănânci moderat, evitând alimentele grele pentru somacul tău.

După cele trei zile încearcă să eviți pe cât posibil făinoasele, dulciurile, prăjelile, sucurile carbogazoase.

Iată ce poți mânca în cele trei zile de dieta

Ziua 1

Micul dejun – poate fi compus din 1/2 grapefruit, o felie de pâine din cereale integrale, 2 linguri de unt de arahide și ceai neîndulcit.

Prânzul poate conține o porție mică de carne de pui fără pielițe, o felie de pâine din cereale integrale, ceai neîndulcit

Cina – o porție de carne de pui, 2 linguri de mazăre verde (merge și din conservă), jumătate de banană și un măr.

Ziua 2

Micul dejun – un ou fiert tare, o felie de pâine din cereale integrale, jumătate de banană

Prânz – o porție de brânză de vazi, un ou, ceai neîndulcit

Cina – 2 cârnați, o porție de broccoli, 2 morcovi cruzi, jumătate de banană, iaurt slab, dietetic

Ziua 3

Micul dejun – o felie de pâine din cereale integrale, brânză, un măr

Prânz – un ou, o felie de pâine din cereale integrale, ceai neîndulcit

Cina – o porție de carne de pui, jumătate de banană, un iaurt slab

De ajutor în diete este și consumul zilnic de apă. Acest regim alimentar poate fi ținut atunci când vă pregătiți pentru un anume eveniment și vă doriți să arătați mai bine.

Înainte de a ține orice dietă te sfătuim să discuți cu medicul specialist pentru a preveni orice neplăcere – că nu ai probleme digestive, hormonale, etc.

Sursa foto