Cum scapi de crampele musculare cu ajutorul săpunului

Cum scapi de crampele musculare cu ajutorul săpunului

Crampele musculare sunt neplăcute, iar dacă apar peste noapte sunt și mai rele. Din fericire, remedii naturiste care să ajute există și nu costă mult. Săpunul este unul dintre ele.

Crampele musculare – cauze

Crampele musculare pot să apară din motive precum compresia nervului, lipsa anumitor minerale ca magneziul, calciul și potasiul, deshidratarea și forțarea excesivă în timpul exercițiilor fizice intense sau prelungite.

Femeile însărcinate, persoanele mai în vârstă care au pierdut din masa musculară, cei cu diabet, boli ale ficatului, nervilor sau tiroidei au predispoziție la crampele musculare.

Din fericire, există remedii în acest sens care pot relaxa mușchiul atunci când experimentezi o crampă.

Crampele musculare și întinderile

Uneori, întinderile pot ameliora simptomele unei crampe.

De exemplu, atunci când ai crampe musculare la picior ar trebui să stai cu fața spre un perete, să lași toată greutatea pe piciorul respectiv și să îndoi genunchiul.

În acest fel vei întinde și mușchiul.

Dacă durerea este una severă, atunci ai putea sta pe un scaun pentru a întinde piciorul afectat.

După acest moment, încearcă să tragi de degetele de la picioare spre tine.

Crampele musculare și oțetul din cidru de mere

O variantă ar mai fi consumul unui amestec de apă călduță cu oțet din cidru de mere și o linguriță de miere. Băutura previne instalarea crampelor pe timpul nopții.

Oțetul din cidru de mere este eficient datorită conținutului de calciu și potasiu.

Crampele musculare și săpunul

Pune sub așternuturi săpun de levânțică. Acest lucru va ajuta la ameliorarea crampelor nocturne.

Lavanda are efect de relaxare a mușchilor tensionați.

Crampele musculare și apa tonică

Crampele noscturne pot fi reduce dacă bei apă tonică care conține chinină, o substanță ce reduce șansele contractărilor musculare.

Deși apa tonică are destule avantaje, ea nu este recomandată femeilor însărcinate tocmai din cauza acestei substanțe medicament.

Crampele musculare și bananele

Când ai deficiențe de potasiu, ca în cazul crampelor, bananele sunt un aliat de nădejde. Ele luptă împotriva acestei deficiențe.

De aceea ar trebui să mănânci alimente bogate în potasiu. pe lângă banane mai poți consuma stafide, papaya, fasole, curmale, suc de portocale, sos de roșii, etc.

Crampele musculare și căldura

Pentru a relaxa mușchii, ai putea ține la îndemână o pernuță electrică sau să aplici o compresă caldă pe locul afectat.

Căldura va îmbunătăți circulația sângelui, iar crampele vor începe să scadă în intensitate.

O altă soluție este să faci un duș mai cald, prelungit, apa caldă relaxând musculatura.

Baia caldă cu sare epsom va ajuta, de asemenea, la relaxarea mușchilor.

Crampele musculare și masajul

Masajul sau automasajul sunt o altă soluție a problemei. Previn crampele sâcâietoare.

Dacă îți faci singură masajul, atunci caută punctul cel mai dureros al crampei și presează mușchiul încordat timp de 10 secunde, eliberează și apoi fă din nou procedura.

Repetă până când durerea trece.

Crampele musculare și plimbările

În afara faptului că mersul, plimbarea reprezintă mișcare sănătoasă pentru corp, aceasta va ajuta la o circulație mai bună a sângelui, la ameliorarea durerilor de picioare și a crampelor.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto