Grăsimea abdominală în exces este corelată cu afecțiuni cardiace, diabet și alte probleme de sănătate grave. Celulele adipoase din această zonă eliberează de asemenea anumiți hormoni și substanțe chimice care conduc la un risc sporit de osteoporoză, dezechilibre hormonale sau chiar cancer.

În afară de renunțarea la alimentația de tip fast food și practicarea sportului, mai există și alte remedii la care poți apela pentru a scăpa de grăsimea de pe abdomen. Rezultatul va fi nu doar un corp de invidiat, ci protecția sănătății tale.

Migdale

Migdalele sunt cele mai indicate tipuri de nuci pe care ar trebui să le consumi atunci când vrei să arzi grăsimea de pe abdomen. Acestea conțin grăsimi polinesaturate și mononesaturate sănătoase. Acestea ajută la eliminarea depozitelor adipoase de la nivelul stomacului prin activitatea lor antiinflamatoare și de reglare a producției de colesterol. În plus, în migdale se regăsesc cantități ridicate de magneziu și de fibre care ajută la creșterea masei musculare și la arderea grăsimilor.

Oțet de mere

Oțetul, în special oțetul de mere, poate fi foarte eficient pentru a înlătura grăsimea de pe abdomen. Se pare că acizii din oțet stimulează producția anumitor proteine care contribuie la arderea grăsimii de pe abdomen. Conform unui studiu din 2009 apărut în publicația Bioscience, Biotechnology and Biochemistry, consumul zilnic de oțet conduce la pierderea în greutate, reducerea circumferinței abdominale și a depozitelor adipoase de la nivel abdominal.

Alimente cu un conținut ridicat de fibre

Alimentele bogate în fibre alimentare contribuie la reducerea inflamației din corp, la echilibrarea nivelurilor de colesterol, reglarea sistemului digestiv și optimizarea aportului de nutrienți. Toate aceste aspecte ajută la îmbunătățirea metabolismului și pot îndepărta grăsimea de pe abdomen. Alimente bogate în fibre sunt legumele precum mazăre, linte, fasole, varză. Fructele precum smochinele, zmeura sau legumele cu frunze verzi au de asemenea un conținut ridicat de fibre.

Somn regulat

Conform studiilor, programul regulat de somn este corelat cu reducerea depozitelor adipoase de la nivel abdominal. Un număr de minim 6 ore de somn pe noapte este de asemenea important. Dar, atenție, somnul în exces poate avea efectul contrar. De exemplu, dacă dormi adesea mai mult la sfârșit de săptămână, aceasta poate contribui la depunerea grăsimilor în corp.

Grăsimi polinesaturate

Până acum ceva vreme se considera că nu e indicat să consumăm grăsimi atunci când vrem să slăbim. Este adevărat că grăsimile saturate contribuie la creșterea în greutate. Grăsimile polinesaturate, dimpotrivă, împiedica formarea de depozite adipoase în corp. Alimente bogate în grăsimi polinesaturate sunt diferitele tipuri de nuci sau peștele gras cum ar fi macroul, sardinele sau somonul. Acestea au de asemenea un puternic rol antiinflamator.

Foto: Pixabay