Cum să previi boala Alzheimer cu ajutorul următorilor 6 pași

Cum să previi boala Alzheimer cu ajutorul următorilor 6 pași

Boala Alzheimer se dezvoltă mai târziu în viață, nu are întotdeauna simptome și nu există, încă, un tratament. Iată cum poți să o previi.

Deși nu există nici un tratament dovedit pentru a vindeca boala Alzheimer, există mulți pași pe care îi puteți face pentru a preveni acest lucru.

Multe studii diferite au legat anumite diete, exercitându-vă corpul și mintea, conectându-vă cu alții și îmbunătățind calitatea somnului la un risc scăzut pentru Alzheimer.

Cum să previi boala Alzheimer cu ajutorul următorilor 6 pași

Demența Alzheimer vine și din vina noastră

1. Îmbunătățește-ți dieta

Multe schimbări în dietă pot ajuta la sănătatea creierului și pot preveni boala Alzheimer.

În primul rând, puteți lua în considerare dieta mediteraneană, care constă în alimente cum ar fi pește, cereale, fructe și legume proaspete, ulei de măsline și nuci.

Această dietă este dovedită a fi mai bună pentru inimă și vă poate ajuta și creierul.

Alte opțiuni sănătoase pentru sănătatea creierului includ

– consumul de alimente cu o mulțime de acizi grași omega-3

– consumul de produse într-o gamă largă de culori

– încercarea altor diete sănătoase pentru inimă

– evitarea grăsimilor trans și saturate

– beți o ceasca de ceai în fiecare zi

– luați 4-6 mese mici în loc de 3 mese mari pe parcursul zilei.

Beneficiile pentru sănătate ale ghimbirului

2. Citiți mai mult

Studiile au arătat că un alt mod de scădere a riscului de Alzheimer este menținerea minții active.

Cititul, împreună cu scrierea și alte activități care implică mintea, pot preveni eșecul cognitiv.

Dacă veți continua să lucrați și vă veți pensiona mai târziu, veți stimula mai mult creierul și veți preveni dezvoltarea bolii Alzheimer, precum și a altor forme de demență.

3. Exerciții fizice cu greutăți

Exercițiul este o altă componentă a sănătății fizice și a sănătății creierului.

În prevenirea Alzheimer, exercițiile de rezistență, cum ar fi ridicarea greutăților, a fost legată de îmbunătățirea memoriei și a funcției cognitive.

Formarea rezistenței poate veni în alte forme decât ridicarea greutății sau utilizarea unui aparat.

Mai puteți folosi benzile de cauciuc, vasele de apă, cărțile mari sau alte obiecte pentru a-ți fortifia mușchii.

4. Eliminați factorii de stres

Un alt lucru important în prevenirea Alzheimer este eliminarea factorilor de stres din jur.

Studii recente au arătat că este o legătură între chimicalele eliberate de creier la stres și boală.

Pentru a reduce stresul zilnic apelați la meditație, plimbări, stați în compania unui animal de casă sau alte activități relaxante.

5. Calitatea somnului

Un somn bun ajută la refacerea și menținerea sănătății organismului.

În primul rând, majoritatea adulților ar trebui să primească cel puțin 8 ore de somn în fiecare noapte.

În al doilea rând, trebuie să vă asigurați că dormiți bine și vă relaxați înainte de culcare.

Un somn mai profund va fi mult mai eficient în menținerea sănătății creierului.

Un diagnostic corect face diferența dintre viață și moarte. A doua opinie contează!

6. Relațiile cu cei din jur

Nu stați singuri în casă, ci socializați cu ceilalți. În acest fel mențineți conexiunile și îmbunătățiți funcțiile cognitive.

Înconjurați-vă de prieteni, familie, faceți voluntariat, înscrieți-vă într-un club de pictură etc.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto