Cum să mănânci mai mult și să slăbești în același timp

Cum să mănânci mai mult și să slăbești în același timp

Poți să mănânci mai mult și să slăbești în același timp, dacă ești atentă la ce anume consumi. Iată câteva recomandări care te pot ajuta să ai greutatea dorită.

Multe dintre dietele moderne includ tot felul de restricții, nu întotdeauna binevenite.

În general, după ce ai terminat cu dieta, tendința este de a pune înapoi kilogramele pierdute.

Dacă acorzi atenție alimentelor pe care le consumi, în loc să-ți impui restricții, vei pierde din greutate și-ți vei menține tonusul.

În acest fel nu vei mai simți deprimată când te pui la masă, ci conștientă că-ți faci un mare bine. Fizic și psihic.

Important este să introduci în alimentație mai multe fructe și legume, iar apoi vei vedea și diferențele.

Cum să mănânci mai mult și să slăbești în același timp

Ce alimente sunt bune pentru sănătate

Pentru a slăbi și a avea o sănătate bună, nutriționiștii recomandă să adaugi în dietă alimente nutritive precum

– fucte și legume

– cereale integrale

– o varietate de leguminoase

– uleiuri sănătoase

– nuci și semințe

– fasole, pește, carne albă, ouă

– avocado.
La masă, încearcă să consumi mai întâi fructele și legumele, te vor ajuta să te simți sătulă, astfel vei mânca mai puțin din celelalte feluri de mâncare.

Alimentele sănătoase tind să aibă mai puține calorii decât alte ingrediente, ceea ce va face ca tu să slăbești deși mănânci normal.

Sfaturi utile care să te ajute în dieta de slăbit, dieta sănătoasă

Adaugă ceva bun la fiecare masă – un fruct, o legumă sau alt aliment cu puține calorii

Pregătește-le din timp. Dacă îți este mai ușor, taie fructele și legumele din timp și păstrează-le în recipiente cu capac.

Când îți va fi foame, masa va fi preparată rapid.

Spală bine legumele și fructele și păstrează-le la frigider. Ele vor fi bune de consumat și pe post de gustare.

Adaugă salatelor și semințe, nuci, uleiuri sănătoase, oțet balsamic pentru aromă.

Cum treci peste vechile obiceiuri culinare

Alimentele nesănătoase și care îngrașă dau și dependență, ceea ce va face ca lipsa lor să fie una destul de resimțită.

Pentru a nu fi tentată să renunți la dieta ta, poți rări consumul lor.

Dacă ți se face poftă de înghețată, de exemplu, ori mănânci puțin ori o înlocuiești cu iaurt înghețat sau sorbet.

Milkshake-urile pot fi înlocuite cu smoothie-uri din fructe și legume.

O mână de nuci sau semințe este mult mai bună decât una de chips-uri.

Alege făina integrală și cerealele integrale.

Alternează tipurile de cărnuri săptămânal.

Înlocuiește la câteva mese cartofii cu fasole, mazăre, linte.

Din când în când, permite-ți să te răsfeți cu ceva bun care îți place foarte mult. Este recompensă pentru ambiția ta de a fi în formă și cu o sănătate de fier.

Mănânci și slăbești sănătos. Corpul are de câștigat

Alimentele neprocesate, bune și sănătoase te vor ajuta să slăbești, vor regla digestia, îți vor îmbunătăți dispoziția.

O alimentație sănătoasă te protejează și de riscul unui infarct, a bolilor de inimă, diabet, colesterol ridicat.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto