Mănânci trei mese pe zi… fără să numeri caloriile

Ai nevoie de 3 mese pe zi pe care ar trebui să le respecți. Este greu să ții o dietă care presupune să mănânci te miri ce, de te ridici înfometată de la masă. Și tristă.

Încearcă să mănânci la fiecare 4 ore și vei vedea că te simți mai bine.

Evită consumul gustărilor de tip fast food, patiserie, etc. Te vei simți mai lipsită de energie. Te îngrașă.

Cum să mănânci fără să numeri caloriile și fără să te îngrași

Acum că este vară ar trebui să te bucuri de salate. Diverse salate preparate din tot felul de legume. Uneori și fructe.

Acordă-ți un timp pentru luat masa, în care să nu mai faci altceva.

Dieta Tisanoreică, regimul de slăbit care-ți permite să mănânci pe săturate

Salatele și apa sunt ideale dacă vrei să slăbești

Majoritatea meselor ar trebui să conțină salată. Bea și 1 pahar cu apă cu 20 de minute înainte de masă. Te vei sătura mai repede.

Încearcă supe ușoare, din legume, pui, pește la grătar (nu prăjit), carnea de curcan.

Dacă ai o dependență de dulciuri încercă rețete noi cu mai puțină făină, zahăr.

Rezumă-te la a mânca mult mai puține dulciuri decât o făceai înainte. Dar nu face asta chiar zilnic.

Bea cât mai multe lichide de-a lungul zilei, mai ales acum că este foarte cald și transpiri mult. Ai nevoie de hidratare.

Lichidele nu înseamnă sucurile acidulate de la magazin, ci apa, ceaiuri îndulcite cu miere la care mai adaugi o frunză de mentă, limonada cu miere.

Alimentele care topesc grăsimea de pe burtă. Consumă-le în fiecare zi

Gustă din tentațiile culinare

Dacă simți să nu poți ține piept tentațiilor culinare, ar trebui să te oprești după ce le-ai gustat. Nu după ce te-ai săturat.

Fiecare persoană are ritmul său, apetitul său. Acordă atenție senzației de foame și nu confunda cu plăcerea de a mânca ceva anume.

Pe cât posibil, nu mânca după ora 7 p.m., riști ca ceea ce mănânci să se depună acolo unde nu-ți place.

De fiecare dată când te simți tentată de ceva amintește-ți de stările de vinovăție pe care le ai ulterior. Și la ce va arăta cântarul.

Va fi mai greu la început, este normal, dar cu timpul te vei obișnui și te vei disciplina.

Cu disciplină poți mânca orice vrei, cu limită, dar fără frustrări și fără să rămâi cu gândul că ai fost singura de la masă care a mâncat numai salată verde.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto