Cum să îţi asiguri corect aportul de proteine

Cum să îţi asiguri corect aportul de proteine

De ce sunt importante proteinele și ce cantitate de proteine ar trebui consumate în fiecare zi? Independent de stilul de viaţă, întrebările nu încetează să apară, demonstrând interesul din ce în ce mai crescut al oamenilor pentru sport şi nutriţie sănătoasă.

 

Anca Bucur, Miss Fitness Universe, te ajută să înţelegi mai bine ce nevoi are corpul tău atunci când faci sport şi cum îţi poţi asigura un aport corect de proteine.

Proteinele te ajută să-ţi completezi antrenamentul, având un rol important în refacerea țesutului muscular după efort. Recomandarea mea este aceea de a avea un aport de maximum 2 grame de proteine per kilogram corp. De exemplu, la o greutate de 70 de kilograme, aportul necesar este de 140 de grame pe zi. Aş vrea să punctez faptul că proteinele nu se găsesc doar în carne, există foarte multe alimente care au un conţinut crescut, ca produsele lactate slabe, albușurile de ou, vitaminele și fibrele.', spune Anca Bucur, antrenor de fitness.

Proteine la orice masă

Mixurile de proteine pot fi un mod excelent de a-ți atinge necesarul zilnic de proteine, mai ales când ai un program care te solicită foarte mult.

Pot fi consumate în orice moment al zilei, pentru a-ți atinge necesarul zilnic, dar şi pentru a ține sub control numărul caloriilor și cantitatea de carbohidrați consumate.

 

Credit foto: 123rf