Cum să funcționezi atunci când dormi puțin sau deloc

Cum să funcționezi atunci când dormi puțin sau deloc

Multe persoane se gândesc că atunci când dormi puțin sau deloc nu prea ai șanse de randament la job sau la facultate dacă nu bei energizante sau multă cafea. Nu este bine așa. Iată câteva sfaturi utile.

Indiferent dacă sunteți un insomniac sau ați lucrat că ați avut un termen limită, cu greu vă refaceți corpul să funcționeze a doua zi, din cauza lipsei somnului.

Acest lucru este valabil în mod normal pentru majoritatea oamenilor și se simt în mod obișnuit lenți când nu au dormit suficient.

Dacă vă aflați în această situație și aveți nevoie de corp pentru a avea cele mai bune rezultate, în ciuda lipsei de odihnă, atunci iată câteva sfaturi utile.

9 beneficii nutriționale pe care le are ceaiul Oolong

Cum să funcționezi atunci când dormi puțin sau deloc

Fără zahăr și cafeină

Contrar a ceea ce cred majoritatea oamenilor, zahărul și cofeina vor înrăutăți lucrurile.

Amintiți-vă că, din moment ce corpul nu are odihnă și somn adecvat, metabolismul său se schimbă dramatic pentru a face corpul să supraviețuiască.

Consumul de băuturi energizante, cafea și băuturi cu zahăr va accelera metabolismul și va duce la căderea corpului. Evitați băuturile cu aceste caracteristici și componente.

Vă poate ajuta să vă energizați temporar, dar într-adevăr agravează doar efectul lipsei de somn în corpul vostru.

Rehidratați-vă constant

Apa este cel mai bun prieten al corpului. Dacă nu dormiți sau nu vă puteți odihni cu o noapte înainte, asigurați-vă că beți cât mai multă apă.

Dacă sunteți obișnuiți cu cafea și alte băuturi cu cofeină, treceți la cea mai sănătoasă substanță cunoscută omului, care este apa.

Apa antrenează mușchii, celulele și creierul. Asigurați-vă că beți apă la temperatura camerei.

Evitați să beți apă foarte rece deoarece acest lucru vă poate face să vă simțiți mai obosiți și mai somnolenți.

5 beneficii dovedite pe care le are laptele acru

Un pui de somn

Un pui de somn de până la 20-30 de minute va avea efecte miraculoase.

Acesta este minunat pentru a permite corpului să-și reconstruiască energia stocată și să repornească sistemul. Corpul uman este ca un computer.

În cazul în care încetinește din cauza utilizării extinse, va trebui să reporniți-l pentru a reveni la o stare de funcționare optimizată.

Logica este destul de similară cu corpul uman. Dacă nu dormi sau o faci prea puțin, un repornire rapidă sau un somn scurt va face o mare diferență în a-ți face corpul să funcționeze.

Ce cauzează oboseala după naștere și cum poți să o elimini

Respirați și relaxați-vă

Dacă nu aveți absolut niciun timp pentru un pui de somn, luați câteva minute pentru a vă relaxa într-o poziție așezată.

În acest timp, inspirați și expirați cu convingere. Oxigenul va oferi corpului susținerea de care are nevoie.

Câteva minute de respirație relaxată pot fi lucrul de care ai nevoie pentru a-ți face corpul.

Mănâncă mai multe alimente bogate în proteine. În loc de zahăr, carbohidrați și cafeina, mănâncă mai multe alimente care sunt bogate în proteine ​​cum ar fi legumele, ouăle și carnea.

Proteina vă întărește mușchii și o ajută să funcționeze în mod normal.

Aceste sfaturi vă vor ajuta să treceți prin zi și odată ce veți ajunge acasă, asigurați-vă că recuperați somnul pierdut.

Potrivit studiilor, un adult are nevoie de aproximativ 6 – 8 ore de somn zilnic pentru a permite corpului său să se repare și să întinerească funcțiile interne.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...