Cele mai bune 3 tipuri de maioneza de post

cate E-uri contine maioneza

Maioneza este preferata tuturor gospodinelor pentru salatele de boeuf sau pentru aperitevele delicioase cu legume și carne. Dar în perioada postului, nu poți folosi gălbenușul de ou pentru a face maioneză. În schimb, există alte ingrediente din care poți prepara o maioneză la fel de delicioasă.

Încearcă maioneza din lapte de soia

În loc de gălbenușuri, folosește 150 ml de lapte de soia, 300 ml de ulei, o linguriță de muștar și o linguriță de zeamă de lămâie. Amestecă laptele, soia și un praf de sare la mixer până se îngroașă compoziția, apoi adaugă muștarul și zeama de lămâie și continuă să mixezi până când compoziția devine la fel de groasă ca maioneza obișnuită.

Maioneza de post din pufuleți

Folosește jumătate de pungă de pufuleți cu sare, 150 ml de ulei și o lingură de muștar, după gust. Se pun pufuleții într-o sită mare și se trec pe sub un jet de apă rece, astfel încât să fie toți bine înmuiați. Se lasă la scurs câteva minute și se pun în vasul mixerului, unde se adaugă o lingură de muștar. Se adaugă uleiul treptat și se mixează compoziția până capătă consistența maionezei. Spre final, poți adăuga puțină zeamă de lămâie să fie mai acrișoară.

Maioneza din cartofi și țelină

Se fierbe un cartof mare, curățat de coajă, și o căpățână potrivită de țelină. Când legumele sunt bine fierte, se lasă la răcit și se mixează, adăugând treptat uleiul și puțină zeamă de lămâie. Se pune în compoziție și o lingură de muștar, să capete consistență și, pe parcurs, câteva lingurițe de apă rece de la frigider, cât să iasă maioneza mai pufoasă.

sursa foto: 123rf.com

Loading...