Cum reușește Kate Middleton să-și mențină silueta chiar și în timpul sarcinii! Iată ce dietă ține și ce mânâncă în fiecare zi

Cum reușește Kate Middleton să-și mențină silueta chiar și în timpul sarcinii! Iată ce dietă ține și ce mânâncă în fiecare zi

Kate Middleton s-a recuperat rapid după fiecare sarcină, iar silueta ei aproape că nici nu a avut de suferit. Mulți au acuzat-o că minte că ar fi însărcinată și că ar fi apelat la mamă-surogat, însă, de fapt, ducesa de Cambridge a apelat la ajutorul unei nutriționiste, celebră pe rețelele de socializare, care a ajutat-o să nu ia foarte mult în greutate.

 

Este vorba de nutriționista Kelly Rennie, din  Christchurch, Noua Zeelandă. În vârstă de 35 de ani și mama a doi copii, femeia susține că a reușit să-și țină kilogramele în frâu și depresia postnatală la distanță, cu ajutorul unui regim revoluționar.  Kelly a mărturisit că ducesa i-a urmat sfaturile și chiar i-a trimis și o scrisoare de mulțumire pentru rezultatele pe care le-a obținut cu ajutorul ei.

Kelly, care este și instructoare de fitness,  susține că a creat acest regim revoluționar după ce l-a testat pe propria ei piele în 2004, când a văzut că după o naștere s-a îngrășat foarte mult și ajunsese la 70 de kilograme. Kelly a declarat pentru Daily Mirror că la fel ca în  peste 40% dintre mame, stresul postnatal a făcut-o să mănânce tot ce îi pica în mână și multe produse fast-food. Pentru că a vrut cu sfaturile ei să ajute și alte proaspete mămici, ea  şi-a făcut o pagină de Internet şi a început să le ofere sfaturi mămicilor. Aşa a ajuns la ea și Kate Middleton, care a rugat-o să o ajute să-și recapete silueta când era însărcinată cu micul prinț George.  I-a trimis o scrisoare oficială şi a rugat-o să o ajute să-şi recapete silueta după ce l-a născut pe George (4 ani).

 

Kelly a dat chiar și exemple cu ce mânca înainte să înceapă regimul și cum i s-a schimbat alimentația după ce a început acest regim alimentar, reguli pe care le-a urmat cu sfințenie și Kate MIddleton.  Nutriționista a povestit că la micul de obișnuia să mănânce cereale sau pâine prăjită, la prânz un sandviș cu chipsuri și o ciocolată, iar la cină consuma produse fast-food și un desert hipercaloric, însă conform regimului revoluționar și-a schimbat total dieta. Acum consumă mai multe legume, pui fiert la grătar, iar dimineața shake-uri. Mai mult, ea susține că e important să urmezi cinci reguli esențiale.

Citește și: Andreea Marin se pregătește să devină din nou mamă! Anunțul a fost făcut chiar de vedetă

Care sunt regulile regimului revoluționar

  1. Conştientizează că eşti victima stresului zilnic şi încearcă să-i reduci efectele
  2. Nu lăsa emoţiile să îţi influenţeze regimul alimentar şi nu ţine în casă alimente hipercalorice
  3. Menţine-te hidratată, renunţă la cafea şi bea ceai verde de trei ori pe zi
  4. Începe o serie de antrenamente uşoare la tine acasă, de 15-30 de minute
  5. Încearcă să implici în activităţile tale şi familia pentru a te menţine psihic motivată

Kelly a precizat că ducesa de Cambridge i-a scris în 2012, când a aflat că este gravidă cu prințul George. Ea i-a arătat meniul ei zilnic lui Kate, iar de atunci soția prințului William îl urmează cu sfințenie și așa a reușit să-și mențină silueta chiar și timpul sarciniilor.

Citește și: Ce mare s-a făcut fiica lui Teo Trandafir. Este superbă! Iată ce spune vedeta despre Maia

Ce mănâncă zilnic Kate Middleton

Mic dejun: un shakel energizant din lapte de migdale, proteine naturale, coacăze, avocadă şi o jumătate de banană.

Prânz: salată cu pui fiert, broccoli, morcovi şi ardei.

Cină: pui fiert cu orez şi  multe legume.

 

Foto: ©Stephen Daniels/Alpha Press (Hepta)

Citește și: