Cum respiri corect în timpul nașterii. Sfaturi care te-ar putea ajuta

Cum respiri corect în timpul nașterii. Sfaturi care te-ar putea ajuta

Cum respiri corect în timpul nașterii îți vei da seama la momentul potrivit. Sau cadrele medicale îți vor spune cum să o faci. Iată sfaturi care să te ajute.

Nașterea și travaliul sunt la fel ca și un maraton. Și la fel ca un atlet, respirația adecvată vă poate ajuta să treceți cu bine de probă.

În timpul sarcinii, rata de respirație în repaus și cantitatea de oxigen inhalată este crescută.

Acest lucru afectează modul în care veți trece prin naștere.

Și, deși respirația este un lucru firesc pentru voi, chiar dacă dormiți, practicarea respirației este necesară pentru respirația corectă în timpul nașterii.

Ce cauzează oboseala după naștere și cum poți să o elimini

Cum respiri corect în timpul nașterii

Determinați rata de respirație în repaus

Aceasta este linia de bază înainte de a face orice tehnici de respirație. Vă ajută să aveți partener de respirație care va fi prezent în timpul nașterii.

El vă va monitoriza respirația, va număra cu voce tare și vă va ajuta să vă concentrați. Numărați cât timp inhalați și expirați în repaus.

Curăță respirațiile

O respirație curată este cel mai bine realizată la începutul și la sfârșitul unei contracții.

Inspirați prin nas în 3 până la 4 contează și expirați prin nas gură numărând până la 4.

Încercați să expirați mai mult decât inhalați pentru a vă curăța cu adevărat plămânii.

Acest lucru vă ajută să evitați respirația de panică sau respirația rapidă ritmată, care vă poate bloca rapid.

Respirația curată ajută la eliberarea tensiunii și este un marker bun pentru contracțiile de sincronizare.

Alegeți puncte vizuale de focus

În timpul contracțiilor și în timpul curățării respirațiilor, este bine să aveți punct focal vizual.

Acesta poate fi un obiect care vă amintește de o experiență relaxantă, cum ar fi o fotografie sau un obiect preferat.

Practicați acest lucru acasă și aduceți acest obiect cu voi la naștere. O imagine mentală poate ajuta, de asemenea.

Mâncărimea de burtică în timpul sarcinii – cauze și remedii simple

Respirați încet

Aici trebuie să vă concentrați asupra respirației relaxate, lente, uniforme și controlate.

Din nou, păstrați-vă mintea departe de durere și vizualizați-vă cu copilul în brațe sau lucruri plăcute pe care le puteți face în viitor.

Evitați respirația scurtă în acest moment. În cazul în care intrați în panică, respirați, încercați să respirați încet.

Faceți două respirații scurte și una de expirare. Poate că aveți nevoie să împingeți, chiar dacă nu sunteți complet dilatate.

Medicul sau asistenta vă vor da curajul când trebuie să împingeți, așa că trebuie să rezistați până atunci. În caz contrar, îți dai tu și copilului presiune inutilă.

Când vă simțiți presiunea rectală și nu este încă timp pentru a împinge, luați două respirații scurte pe gură și o expirație lentă, tot pe gură.

Practicați și acest lucru la domiciliu. Partenerul ar trebui, de asemenea, să respire cu voi în acest mod pentru a vă ajuta să vă concentrați atenția.

De ce se bucură cel mai mult bebelușul atunci când este în burtica mamei

Expirați în timp ce împingeți

Când este timpul să împingeți, faceți două respirații de curățare. Nu vă grăbiți respirația doar ca să puteți împinge atunci când auziți cuvântul, „acum” de la medic sau asistentă.

Faceți o altă inhalare profundă, plasați bărbia în piept și expirați rapid în timp ce împingeți. Continuați să împingeți atâta timp cât puteți.

Inspirați din nou și expirați în timp ce împingeți. Nu este necesar să faceți o împingere lungă în timpul unei contracții.

Țineți-vă respirația, nu vă recomandăm să vă concentrați asupra inhalării și expirării continue.

Totul va veni în mod natural pentru tine. Amintiți-vă să încercați să reveniți la ritmul lent de respirație când nu împingeți.

Încă de acum, rețineți că respirația adecvată asigură că tu și copilul aveți oxigenul necesar. De asemenea, vă îndepărtează puțin de durere.

Puterea de care aveți nevoie în timpul nașterii este condiționarea adecvată a minții mai mult decât bunăstarea fizică.

Este ca un maraton, dar nu te lupți cu nimeni. Deci, luați-o ușor, respirați și așteptați cu nerăbdare linia de sosire, mai degrabă decât cursa lungă și obositoare.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...