Cum poți stimula circulația sangvină prin metode naturale

Cum poți stimula circulația sangvină prin metode naturale: Sportul te ajută

Un sistem circulator sănătos este esențial pentru buna funcționare a organismului. Astfel, vei avea tensiune, temperatură corporală și ph normal. Pe scurt, toate celulele funcționează bine. În schimb o problemă cu circulația poate afecta întregul corp. Află cum poți stimula circulația sangvină prin metode naturale.

 

Cum poți stimula circulația sangvină prin metode naturale: Sportul te ajută

Mișcarea îmbunătățește circulația sangvină și-ți dă o stare generală bună. Orice activitate fizică îți provoacă inima să pompeze mai mult sânge, ceea ce, în general, este bine. Specialiștii recomandă cel puțin 150 de minute de exerciții moderate în fiecare săptămână pentru a reduce riscul bolilor cardiovasculare. Dacă ai un mod de viață sedentar, nu-l schimba radical deodată. Începe prin a face scurte plimbări. Alte activități benefice sunt înotul, urcatul scărilor, sporturile de echipă. Persoanele care au deja anumite boli, unde este contraindicat efortul, trebuie să-și întrebe medicul înainte de a începe.

Plante care stimulează circulația sangvină

Cum poți stimula circulația sangvină prin metode naturale: Masajul reduce inflamațiile

Masajul poate reduce inflamațiile mușchilor și tensiunea prin stimularea circulației sangvine. Masarea picioarelor este un mod foarte ușor de a activa fluxul de sânge din această zonă, unde, de obicei, există probleme. Beneficiile cresc dacă folosești ulei esențial de rozmarin sau de mentă, care îmbunătățește circulația și scade durerile.

Cum poți stimula circulația sangvină prin metode naturale: Alimente de ajutor sau contraindicate

Dieta este și ea foarte importantă. Ar trebui să conțină legume din belșug, fructe, cereale integrale, proteine sărace în calorii (carne slabă, leguminoase, ciuperci etc.) și grăsimi sănătoase (pește, nuci, ulei de măsline, avocado). Există și alimente care previn blocarea arterelor: usturoiul, peștele gras, spanacul, ovăzul și ceaiul verde. În plus, bea suficientă apă. Deshidratarea reduce debitul de sânge. Ai nevoie de 8 până la 12 pahare pe zi. În același timp, redu consumul de cofeină și de alcool, care, consumate în exces, pot avea efecte negative.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com