A ține dietă înseamnă a urma anumite norme de conduită alimentară, cu obiectivul de a-ți îmbunătăți starea de sănătate și forma fizică. În timp, cuvântul a devenit echivalent cu alimente interzise și înfometare, iar atunci când te gândești că vrei să pierzi câteva kilograme și te gândești să ții dietă, nu știi cum să faci să întârzii momentul începerii acesteia. Nu mai fi pesimistă și încearcă dieta propusă de noi. Ea te va ajuta să slăbești armonios, fără a fi nevoie să renunți la o anumită categorie de alimente și în multe cazuri le poți alege chiar tu.

Ziua întâi
Mic dejun: ceai sau cafea fără zahăr, două felii de pâine integrală cu 50 g de brânză de vaci degresată.
Prânz: 200 g salată (roșii, castraveți și salată verde, stropită cu 2-3 picături de lămâie, 4 măsline), 150 g carne de vițel la grătar sau gătită în tigaia de teflon, fără ulei, și un fruct (la alegere) în afară de banană sau struguri.
Cină: o porție de supă de legume, 150 g pește (la alegere) cu o feliuță de lămâie și salată verde.

Ziua a doua
Mic dejun: o portocală, două felii de pâine prăjită cu un iaurt degresat.
Prânz: salată din două mere și un morcov date pe răzătoare la care se adaugă 100 g varză albă sau roșie tăiată fideluță, 150 g piept de pui la grătar.
Cină: 100 g șuncă presată, 150 g legume (la alegere) fierte și condimentate cu puțin piper și 2-3 picături de lămâie, un fruct (la alegere).

Ziua a treia
Mic dejun: ceai sau cafea fără zahăr, două felii de pâine integrală prăjite și unse cu puțin unt.
Prânz: salată dintr-un morcov și un măr date pe răzătoare, 200 g de orez cu legume și ciuperci, 40 g de parmezan, un fruct (la alegere).
Cină: 200 g de legume (la alegere) fierte și condimentate cu puțin piper și 2-3 picături de lămâie, 100 g de pui la grătar, un fruct la alegere.

Ziua a patra
Mic dejun: o portocală, 250 ml lapte cu 50 g cereale integrale.
Prânz: 200 g salată (roșii, castraveți, salată verde, ulei de măsline), 200 g file de pește la grătar.
Cină: 200 g legume (la alegere) fierte și condimentate cu puțin piper și 2-3 picături de lămâie, 100 g cod la grătar.

Ziua a cincea
Mic dejun: cafea sau ceai fără zahăr, doup felii de pâine integrală cu 50 g iaurt degresat.
Prânz: 200 g salată de varză, 150 de piept de curcan la grătar.
Cină: salată dintr-un măr și un morcov date pe răzătoare, 150 g pește (la alegere) la grătar, un fruct (la alegere).

Ziua a șasea
Mic dejun: ceai sau cafea fără zahăr, două felii de pâine integrală prăjită unsă cu miere.
Prânz: 200 g salată de varză roșie, 150 g carne de vițel la grătar.
Cină: 100 g legume fierte (la alegere) și condimentate (oregano, curry, boia etc.), doi cartofi fierți și un iaurt.

Ziua a șaptea
Mic dejun: cafea sau ceai fără zahăr, o portocală, 250 ml lapte cu 50 g cereale integrale.
Prânz: 200 g legume (la alegere) fierte și condimentate cu piper și 2-3 picături de lămâie, 100 g carne de vițel.
Cină: salată dintr-un măr și un morcov date pe răzătore, cu zeamă de lămâie și 150 g file de cod la grătar.

Credit foto:

Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri
Parteneri