Astmul este denumit tulburare pulmonară cronică, conform instituțiilor medicale.

Astmul este caracterizat prin simptome neobișnuite, recurente, cum ar fi ciclurile de respirație necorespunzătoare, inflamația organelor respiratorii sau particulele minuscule care blochează trecerea bronhiilor.

Cauza astmului poate fi identificată prin diferite cazuri. Tipurile de interacțiuni de mediu, genetice sau gene-mediu determină declanșarea astmului.

La ce complicații poate duce o răceală netratată

Cum pot fi oprite atacurile de astm fără a utiliza medicamente

De mediu

Unii factori de risc de mediu sunt asociați cu dezvoltarea astmului.

Acești factori de mediu includ următoarele:

Fumul de tutun

Fumatul pasiv sau denumit frecvent „fumatul la mâna a doua” este un exemplu al unui factor de mediu care declanșează astmul.

Calitatea slabă a aerului

Calitatea aerului pe care o respirăm de obicei depinde de compoziția sa. Nivelul scăzut al oxigenului poate determina declanșarea astmului.

Genetic

Cele mai multe gene sunt legate de dezvoltarea sistemului imunitar, care sunt asociate cu procesul de protejare a corpului, generarea de anticorpi și prevenirea inflamațiilor.

Cum te îmbolnăvește locul de muncă

Gene-mediu

Cercetările afirmă că anumiți factori genetici sunt declanșați numai atunci când sunt amestecați cu factorii de mediu.

Un bun exemplu pentru aceasta este expunerea la „endotoxine”.

Expunerea la endotoxină, un tip de produs bacterian, variază de la o persoană la alta atunci când este în contact strâns cu blana animalelor, iarbă, lână, praf și alți factori de mediu.

Astmul poate fi oprit cu sau fără utilizarea medicamentelor.

Pentru cazurile de astm bronșic, care pot fi controlate fără a utiliza medicamente adecvate, iată exemple privind modul de menținere a declanșatorului la un nivel minim.

Deoarece astmul poate fi declanșat mai ales de factorii de mediu, găsirea sursei sau a rădăcinii cauzei care există în mediul înconjurător ar putea ajuta foarte mult.

Dacă lucrați într-un birou și stați pe un scaun cu blană sau aveți un covor în casă și aveți un atac de astm de fiecare dată când mergeți pe el. Atunci explică declanșatorul.

Cel mai bine este să scapi de orice ar putea determina activarea astmului.

Dacă este posibil, evitați să vă deplasați în locuri în care sunteți vulnerabil la următorii factori de risc, astfel încât cel puțin să nu aveți probleme de îngrijorare.

Antrenament de respirație

Este un tip de exercițiu care se dovedește a fi foarte eficient în controlul simptomelor astmului.

Acest lucru se face prin menținerea unui anumit „ritm” pe modelele de respirație pentru a „reprograma” creierul.

Cu această metodă, creierul se poate obișnui cu tiparele de respirație și poate diminua șansele de a avea un atac de astm.

Mierea cu ghimbir – 6 beneficii surprinzătoare pentru organism

Vitaminele naturale

Luarea de vitamine și remedii naturale din plante ca înlocuitor pentru medicația clinică este o modalitate naturală de vindecare a infecției.

Luarea de vitamine este o modalitate bună de a trata astmul.

Avantajul de a face acest lucru este că și tu vindeci celelalte organe interne în mod natural din cauza celorlalte elemente prezente în plantele naturale.

Metoda „Butekyo”

Metoda Butekyo a fost descoperită de un medic rus la mijlocul anilor ’50.

Această metodă este aproape aceeași cu cea a metodei respirației și singura diferență este că, practicând metoda Butekyo, trebuie să urmați câțiva pași pentru a vă antrena.

Mai întâi, faceți două respirații normale.

Infecțiile se pot confunda cu alergiile. Iată de ce trebuie să mergi la medic

În al doilea rând, inspirați și țineți respirația. Aveți un cronometru cu pentru a verifica cât timp vă puteți reține respirația.

După ce-l țineți cât timp puteți, expirați încet și verificați timpul.

În mod normal, o persoană poate să-și țină respirația de la douăzeci la douăzeci și cinci de secunde.

Dacă o persoană ar putea ține mai puțin de douăzeci de secunde, este un semn posibil de tulburare a respirației.

În al treilea rând, încercați să respirați prin nas. Continuați să faceți acest exercițiu timp de aproximativ cinci minute.

Repetați ciclurile de cinci ori pe zi pentru întreaga săptămână și mențineți respirația corespunzătoare în timp ce faceți acest lucru.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto