Cum îți menții dinții sănătoși prin câteva metode simple

Cum îți menții dinții sănătoși prin câteva metode simple. Folosește icarbonatul de sodiu

Se spune, pe bună dreptate, că este mai bine să previi decât să vindeci. Poți evita vizitele neplăcute la dentist prin câteva metode simple și la îndemână. Află cum îți menții dinții sănătoși. Totuși, nu uita să mergi măcar o dată pe an la dentist… doar pentru a constata că ești bine.

Cum îți menții dinții sănătoși. Bicarbonatul de sodiu previne dezvoltarea bacteriilor

Spală-te pe dinți cu bicarbonat de sodiu. Are proprietăți naturale de albire a dinților și este un ingredient popular în multe paste de dinți. Este ușor abraziv. În plus, bicarbonatul de sodiu creează un mediu alcalin în gură. Astfel, previne dezvoltarea bacteriilor. Amestecă o lingură de bicarbonat cu două de apă. Periază-ți dinții cu această 'pastă'. Nu este un remediu care îți va albi dinții peste noapte, dar vei vedea o diferență în timp, dacă vei repeta procedeul de câteva ori pe săptămână, timp de câteva săptămâni.

Citește și: Cum se întreține un aparat dentar pentru copii

Cum îți menții dinții sănătoși. Fructele și legumele corcante curăță dinții

O dietă bogată în fructe și legume poate fi benefică atât pentru corpul cât și pentru dinții tăi. Chiar dacă nu le vei folosi ca să înlocuiești periajul, fructele și legumele crocante (cum ar fi merele și morcovii) ajută la eliminarea plăcii dentare. Nucile au un efect abraziv care ajută la curățarea suprafeței dinților. În același timp, consumarea lor provoacă producția de salivă, care ajută la eliminarea resturilor de mâncare aflate între dinți. În plus, fructele și legumele conțin acizi naturali, vitamine, minerale și alți nutrienți esențiale care generează un mediu care înlătură bacteriile.

Citește și: Cum îți menții greutatea după ce ai slăbit

Cum menții menții dinții sănătoși. Consumă alimente care conțin calciu

Anumite decolorări ale dinților apar din cauza erodării smalțului și expunerea dentinei, care are culoare gălbuie. Acest fenomen se întâmplă dacă nu există suficient calciu în organism. Consumă alimente bogate în calciu, cum sunt produsele lactate, broccoli, semințe de susan, smochine, migdale, rubarbă.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com