Cum să-ți crești imunitatea în mijlocul iernii. Consumă alimente care conțin vitamina D

Numeroase studii confirmă importanța vitaminei D pentru imunitate. Dacă răcești frecvent sau suferi de depresie de iarnă, fă-ți analize pentru a vedea care este nivelul vitaminei D. Medicul îți va spune dacă este nevoie să iei suplimente alimentare. În plus, consumă frecvent pește gras, lapte, ouă, cereale fortificate cu vitamina D, ciuperci, ficat de vită.

În plus, ai nevoie de vitamina C, care este un antioxidant foarte puternic. Ia-o din surse naturale, cum sunt, acerola, măceșele, afinele etc. În plus, propolisul, extractul din frunze de măslin și uleiul de oregano pot preveni bolile infecțioase.

Cum să-ți crești imunitatea în mijlocul iernii. Fă o cură cu echinaceea

Echinaceea este binecunoscută pentru proprietățile sale de a stimula imunitatea. Este recomandată ca adjuvant în prevenția guturiaului și a gripei, în afecțiunile cronice ale aparatului respirator și ale căilor urinare. Poți face o cură de trei săptămâni cu un ceai de echinaceea. Se face pauză timp de două săptămâni, după care poți reîncepe. Prepară o infuzie dintr-una-două lingurițe la o cană cu apă. Se beau trei căni pe zi. Alternativ, poți lua suplimente alimentare cu echinaceea. Ar fi fost bine să începi cura cu echinaceea toamna, dar nu e timpul pierdut. Poți începe acum.

7 lucruri care se întâmplă cu corpul tău atunci când este ger cumplit

Cum să-ți crești imunitatea în mijlocul iernii. Bea ceai verde cu mirodenii

Eşti obosită şi simţi că teprinde o răceală? Te poate ajuta şi ceaiul verde. Stimulează circulația, este antigripal (în combinaţie cu alte tratamente) şi îţi dă un tonus de invidiat. Poţi să îl faci cu apă în care ai fiert cuişoare. Au efect de calmare a durerilor și antiseptice. Dacă adaugi şi un baton de scorţişoară în apa care fierbe, ceiaul va stimula imunitatea.

Citește și:

Sursa foto: 123rf.com