Cum combați grețurile de dimineață. Alimente care te ajută

Cum combați grețurile de dimineață. Alimente care te ajută

Mămicile cu experiență știu ce înseamnă grețurile de dimineață și că nu prea poți scăpa de ele, dar le poți ameliora. Iată câteva alimente care te pot ajuta în acest sens.

Uneori, sarcina vine cu probleme de sănătate noi gen constipație, dar nu numai. Grețurile de dimineață sunt printre cele mai cunoscute simptome de către mămici.

Dar unele dintre tratamentele comune nu sunt recomandate pentru viitoarele mămici.

Vestea bună este că există sfaturi sănătoase care pot un oferi ajutor în acest sens.

Indiferent dacă vă luptați cu greața de dimineață, sciatică sau constipație, vă scutiți de reacțiile adverse cu aceste trucuri simple de dietă.

Cum combați grețurile de dimineață. Alimente care te ajută

Încercați alimente reci

Se pare că sarcina declanșează partea creierului care controlează vărsăturile, ceea ce duce la greață.

Poate fi, de asemenea, legată de creșteri ale unor hormoni (cum ar fi estrogenul) și de sensibilitatea mirosului, modul în care Mama Natură vă protejează copilul.

Corpul tău folosește mirosuri pentru a evalua siguranța. Mirosul alimentelor putrezite vă scutește de a mânca ceva care să vă facă rău.

Pentru a combate greața, încercați să consumați la alimente reci.

Cum tratezi grețurile în sarcină prin metode naturale – ceaiul care te scapă de probleme

Mâncați devreme în timpul zilei

Mâncatul devreme, ziua, poate ajuta la ameliorarea grețurilor de dimineață. Păstrează un biscuit mereu la îndemână. Sărat să fie!

Consumați lămâie

Păstrați lămâile la îndemână. Spălați-le foarte bine, chiar le puteți lăsa în apă cu bicarbonat sau le clătiți cu oțet și apă.

Mirosul și gustul lor răcoritor pot să vă calmeze stomacul atunci când grețurile de dimineață te lovesc.

Vă pot ajuta și bomboanele cu lămâie, dacă organismul le acceptă.

Nu ocoliți vitaminele

Pe măsură ce crește mai mult burta, centrul de greutate se deplasează înainte, ceea ce face coloana vertebrală mai sensibilă la leziuni.

Dieta poate face parte dintr-un tratament holistic. Unele alimente s-au dovedit a reduce țesuturile musculare dureroase și inflamația nervilor.

Gustați alimentele pline de acizi grași omega-3, cum ar fi nucile sau chipsurile de casă din legume si fructe.

Consumați vitamina A, precum morcovii și spanacul, vitamina B, cum ar fi cartofii dulci și bananele.

Aveți nevoie și de dulce

Zaharul poate exacerba sciatica, agraveaza terminațiile nervoase, spun specialiștii.

În schimb, tratați-vă cu o pătrățică de ciocolată neagră – 70% cacao sau mai mult. Este una dintre cele mai sănătoase indulgențe.

Carbohidrații complecși

Constipația este o problemă comună în timpul sarcinii.

Sistemul digestiv încetinește atunci când sunteți gravidă, astfel încât organismul să poată absorbi mai mulți nutrienți din alimente.

Asta înseamnă ca durează un timp pentru ca deșeurile să circule prin sistem.

Cu cât este mai mare aceasta, cu atât mai multă apă este eliminată, creând mai greu scaunele, mai mici, mai dificil de eliminat.

Cerealele integrale sunt deosebit de utile acum. Consumul lor produce un tip de deșeuri mai ușoare pe intestin.

În plus, fibrele din cereale au tendința de a menține apa, ceea ce menține scaunul mai moale. Mănâncă cel puțin trei porții pe zi.

10 pași esențiali pentru o sarcină sănătoasă

Gustă verdele

Toate fibrele sunt excelente atunci când suferiți de constipație.

Fructele și legumele conțin un tip special de fibre, xilooligozaharidele (XOS), care pot ajuta la menținerea lucrurilor în mișcare.

Organismele noastre nu pot digera XOS, dar sunt alimente pentru un tip de bacterii prietenoase în intestin.

Consumul de alimente care conțin XOS, toate fructele și legumele, plus boabele de soia, mierea și laptele par să accelereze sistemul digestiv.

În plus, produsele secundare ale bacteriilor ajută la înmuierea scaunului.

Consumați 2 cești de fructe și 2 căni și jumătate de legume pe zi pentru a vă ajuta tranzitul intestinal.

În acest fel puteți să stați liniștită și să vă pregătiți pentru sosirea bebelușului.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...