Cum calmezi durerile articulare prin metode naturale

Cum calmezi durerile articulare prin metode naturale. Bea ceai antiinflamator

Atunci când ai dureri articulare, simți că nu-și mai vine să faci nimic. Odată cu înaintarea în vârstă, aceste probleme apar mai des și-ți fac viața un chin. Află cum te poți trata cu ajutorul remediilor naturale, astfel încât să-ți recapeți mobilitatea.

Cum calmezi durerile articulare prin metode naturale. Adoptă un stil de viață sănătos

Pentru ca să calmezi durerile articulare prin metode naturale, ai nevoie și de un stil de viață sănătos. Chiar dacă ai probleme, e nevoie să faci mișcare, după cum poți. Apelează și la sfaturile unui kinetoterapeut. Este esențial să te menții în formă pentru a reduce simptomele neplăcute și a putea să te miști în voie în continuare. Trebuie să alegi exerciții ușoare, care să nu uzeze și mai mult articulațiile. În plus, este bine să faci plimbări ușoare. Este importantă și menținerea greutății. Kilogramele în plus afectează articulațiile și pun presiune în special pe cele de la picioare și pe coloana vertebrală. Combină exercițiile fizice cu o dietă adecvată.

Citește și: Cum poți combate durerile articulare cronice

Cum calmezi durerile articulare prin metode naturale. Bea ceai antiinflamator

Poți prepara acasă un ceai care ameliorează durerile articulare. Faci un amestec cu cantități egale de: flori de boz negru, frunze de urzică, rădăcini de pătrunjel, scoarță de salcie. Fierbi o lingură din acest amestec în 200 ml de apă fierbinte, timp de 5 minute, la foc mic. Lași să se răcească, după care strecori. Se beau câte două căni pe zi, neapărat după masă. Preparatele din scoarță de salcie, pe care le găsești în magazinele cu produse naturiste, sunt și ele bune pentru calmarea durerilor. Mai poți prepara un ceai, fierbând două linguri de pulbere din scoarță de salcie, în 200 ml de apă, timp de 20 de minute, la foc mic. Se ia câte o lingură, de trei ori pe zi, după mesele principale. Acest tratament este contraindicat dacă ai hiperaciditate sau ulcer gastric.

Citește și: Cum calmezi durerea de burtă prin metode naturale

Cum calmezi durerile articulare prin metode naturale. Reguli pentru o viață fără dureri

  • Nu face mișcări bruște sau de răsucire.
  • Distribuie greutatea obiectelor pe care le cari pe mai multe articulații. De exemplu, folosește un rucsac, nu o geantă pe umăr. Folosește ambele mâini atunci când ridici un obiect greu.
  • Când stai în picioare, menține-ți poziția dreaptă: împinge umerii înapoi și retrage abdomenul. Atunci când te așezi, rămâi cu spatele drept.

Sursa foto: 123rf.com