Cum arată un mic dejun sănătos? Iată câteva idei

Cum arată un mic dejun sănătos? Iată câteva idei

Un mic dejun sănătos ar trebui să conțină fibre, antioxidanți și acizi grași omega-3 buni pentru sănătatea inimii. Iată ce ai putea mânca dimineața.

Waffles cu spanac pentru un mic dejun sănătos

Alege o rețetă ce conține făină de manioca, spanacul, se poate și brânză.

Este un preparat ușor de digerat și extrem de gustos.

Un mic dejun sănătos – sandwich cu ou și turmeric

Fâina integrală, oul, condimentele precum turmericul fac bine organismului și îi oferă nutrienții de care are nevoie.

În oul făcut omletă poți adăuga ce condimente mai dorești, ceapă, usturoi.

Evită să le gătești prea mult pentru a nu le arde.

Smoothie delicios cu lapte de cocos și mandarine

Citricele îți oferă vitamina C de care organismul tău are nevoie zilnic.

Laptele de cocos poate fi amestecat cu diferite semințe și nuci benefice sănătății, ele conținând proteine, fibre și grăsimi sănătoase.

Poți adăuga și fulgi de cocos, câteva felii de mandarină, fistic, nuci, semințe de chia și ce altceva mai ai poftă.

Un mic dejun sănătos – turte cu somon și legume

Fiind gătite la cuptor, turtele cu somon și legume sunt și mai gustoase, dar și mai sănătoase.

Sunt o sursă bună de proteine și acizi grași omega-3 ce reduc riscul apariției bolilor de inimă.

Un consum potrivit de proteine la micul dejun te ajută să rămâi mai mult timp sătulă.

Acest lucru ajută și la menținerea greutății, căci nu vei mai fi tentată să te atingi de tot felul de gustărele.

Un mic dejun sănătos – iaurt cu coacăze și ovăz

Pune în iaurtul nu foarte gras ovăz și o mânuță de coacăze, câteva nuci.

Vei avea un mic dejun care va conține fibre, proteine, antioxidanți.

Mai poți adăuga banană, puțin lapte, semințe de chia.

Amestecă-le și lasă-le în frigider peste noapte.

Un mic dejun sănătos – omleta cu cartof dulce, spanac și ciuperci

Vei avea parte de o masă plină de fibre, antioxidanți grație cartofilor dulci, spanacului și ciupercilor.

Păstrând coaja cartofilor dulci vei avea parte de extra-fibre.

Micul dejun tropical

O masă ce ajută sistemul imunitar care se prepară rapid.

Vei avea vitamine, minerale, antioxidanți și probiotice.

Ai nevoie de iaurt grecesc, stevia ca îndulcitor, 1 kiwi, 1/2 mango, fructe goji, 1 lingură semințe de chia, 1 linguriță cacao.

Mai poți adăuga puțin lapte de cocos, migdale sau ce alt lapte raw preferi.

Poate fi un mic dejun și un desert delicios.

În cazul în care nu te atrage niciuna dintre variantele propuse, atunci alcătuiește-ți un mic dejun care să-ți hrănească sănătos corpul.

Alege fructe, legume, lactate, cereale integrale, mai puțin zahăr, sare, mezeluri și alte alimente procesate care îmbolnăvesc și îmbătrânesc organismul.

Tu ce mănânci la micul dejun?

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto