COSMETIC PLANT lansează gama superioară FaceCare cu formule inovative și ingrediente de ultimă generație   

COSMETIC PLANT lansează gama superioară FaceCare cu formule inovative și ingrediente de ultimă generație   

COSMETIC PLANT, al treilea cel mai important producător de pe piața cosmeticelor din România, lansează gama superioară FaceCare, un set de produse pentru îngrijirea tenului care are la bază ingrediente revoluționare, folosite în premieră de un producător român.  

Prin lansarea gamei FaceCare, COSMETIC PLANT înregistrează o premieră pe piața produselor cosmetice din România, folosind ingrediente revoluționare de ultimă generație și cu eficiență sporită: Olea Vitae PLF – ingredient inovator premiat cu Medalia de aur pentru inovație în cadrul In-Cosmetics Global 2019, cel mai important eveniment internațional în domeniul ingredientelor active pentru industria de cosmetice, Acid hialuronic 4D care combină 4 tipuri de acid hyaluronic cu mase moleculare diferite ce acționează în diferitele straturi ale pielii și CBD (canabidiol) – principiu activ din extract de cânepă, folosit pentru prima dată în România.

În această primă etapă, noua gamă este compusă din 9 produse: 5 creme antirid și 4 creme de hidratare, din care 2 creme pentru contur ochi și buze, 1 ser antirid și 1 gel intens hidratant.

'Lansarea noii game FaceCare este unul dintre obiectivele pe care COSMETIC PLANT și le-a propus pentru acest an, ca urmare a strategiei de dezvoltare și de relansare a companiei. Astfel, ducem mai departe spiritul inovator al mamei mele, dna. Ileana Meșter, care a stat la baza nașterii acestei companii de familie, în 1991. Inovația și remodelarea continuă a portofoliului de produse sunt instrumente fără de care nu poți să ții pasul cu o piață atât de dinamică în care există o nevoie permanentă de a experimenta produse noi ca eficiență și diversitate. Vom continua lansările de produse și în perioada următoare, atât în categoria FaceCare cât și BodyCare, HairCare și SunCare. Mai mult, vom lansa alte categorii noi', Dr. Susana Laszlo, co-acționar COSMETIC PLANT.

Ambalaj cu design modern și mai funcțional

Cercetările de piață cantitative au arătat că cea mai mare parte a consumatoarelor preferă recipientele din sticlă, care mențin produsul stabil și nu îi modifică caracteristicile inițiale. De aceea, noua gamă FaceCare folosește în totalitate sticla. Tot ca o noutate, aceste recipiente sunt prevăzute cu pompiță de dozare care previne risipa și permite o dozare igienică a produsului (doar cantitatea care urmează a fi aplicată pe ten intră în contact cu mâna, restul cremei nu).

'Noul ambalaj are finisări speciale și un design care atrage atenția de la distanță și care corespunde repoziționării brandului COSMETIC PLANT în categorie. Picătura, elementul central al noului design pentru cutii, este 'acel ceva' care povestește cel mai mult despre noi: știința de a doza optim picăturile ingredintelor pentru potențarea efectelor plantelor. Prin lansarea gamei FaceCare țintim o creștere de 25% în această categorie anul viitor', Dr. Susana Laszlo, co-acționar COSMETIC PLANT.