Consumă mai puțin zahăr, dacă vrei să slăbești

Consumă mai puțin zahăr, dacă vrei să slăbești

Dacă vrei să slăbești trebuie să acorzi atenție produselor care ascund zahăr în compoziție. Pe unele le poți prepara acasă, aceasta fiind și varianta sănătoasă.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puțin… iaurt cu fructe

Un probiotic eficient, iaurtul poate fi parte din alimentația ta dacă îl alegi pe cel mai bun.

Citește de fiecare dată etichetele produselor pe care le cumperi.

Nu consuma prea des iaurtul cu mult zahăr, colorat, cu fructe.

Alege-l pe cel simplu care este mult mai sănătos pentru corpul tău.

Mierea este o alternativă mai bună și sănătoasă, dacă vrei iaurtul mai dulce.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puțini… biscuiți

Este inutil să vă amintim că biscuiții cu cremă au zahăr.

Majoritatea lor conțin acest praf alb care nu face bine organismului și nu te lasă să slăbești.

Cei mai buni sunt cei preparați de tine, acasă.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puțin… ketchup

Două linguri de ketchup pot avea până la 8 grame de zahăr, ceea ce nu este încântător deloc.

Alternativa este să-l prepari acasă, din ingrediente proaspete, căci știi ce folosești.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puțină… pâine

Pâinea albă este un inamic al greutății. Încearcă să-i reziști mirosului îmbietor, doar silueta este mai importantă.

Pâinea din comerț are zahăr. Unele au mai mult în compoziție decât altele.

Alternativa ar putea fi pâinea din cereale integrale pe care ai putea-o prepara și acasă.

Dacă nu îți place să stai prea mult timp în bucătărie și preferi să o cumperi, atunci eticheta produsului este importantă de citit.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puține… fructe uscate

În general, fructele conțin zahăr, dar anumiți producători nu se opresc aici și mai adaugă extra-zahăr la prepararea fructelor uscate.

Aici este mica mare diferență dintre fructele bune și cele care-ți măresc numărul de calorii.

De exemplu, 100 de grame de mango uscat poate conține și până la 66 de grame de zahăr. Și atunci, cât de sănătoase mai sunt ele?

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puțin…dressing pentru salate

Multe dintre dressing-urile pentru salate conțin și zahăr sau alți îndulcitori.

Desigur, acest dressing îi oferă salatei o aromă mai bună, dar riști în dietă.

Există numeroase rețete pentru dressing pe care ți le poți prepara singură. Sunt mai sănătoase.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puțină… fasole la conservă

Fasolea este o sursă bună de fibre și zahăr, dar unele specimene la conservă conțin mai mult zahăr decât ar trebui, plus alte chimicale.

Cu atât zahăr ai impresia că servești desertul. Încearcă să folosești mai des fasolea boabe uscată, chiar dacă îți ia ceva mai mult timp să o prepari.

Ai nevoie de alimente sănătoase care să te ajute în lupta ta contra kilogramelor.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puține… salate coleslaw din comerț

Căci multe dintre ele au și un adaos de zahăr, ceea ce tu ar trebui să eviți dacă ești la dietă.

Zahărul este folosit în aproape orice preparat din comerț, pentru a-i oferi un gust mai plăcut.

Nu te lăsa încântată de toate ofertele și vorbele că sunt produse dietetice, fără zahăr, sare, maioneză, etc.

Pentru fiecare dintre acestea există înlocuitori cu același efect.

Cea mai bună salată o prepari tu singură, iar atunci eforturile tale de a slăbi vor avea și rezultatele dorite.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puține… batoane proteice

Nu toate batoanele proteice din comerț sunt favorabile unei diete. Multe conțin zahăr sau un mix de zahăr cu sirop de porumb sau alți îndulcitori artificiali.

Toate acestea pot contribui la îngrășare și la depunerea grăsimilor pe burtică.

Citește etichetele produselor pe care le cumperi și nu te lăsa încântată de ofertele care îți ies în cale.

La fel de bine le poți prepara acasă pentru întreaga săptămână cu produse pe care le iei din magazinele specializate.

Dacă vrei să slăbești mănâncă mai puține… fructe conservate

Și acestea conțin zahăr, unele dintre ele parcă prea mult.

În acest caz devin inamici ai siluetei.

Deși nu te încântă să ți le prepari acasă, poți încerca varianta compoturilor din diferite fructe.

Iar o variantă bună este consumul fructelor proaspete pentru a beneficia de toată bogăția de vitamine pe care ni le oferă.

Dacă vei fi mai atentă la alimentație, vei slăbi și mai ușor.

Chiar dacă nu întotdeauna vei avea chef să gătești diferite preparate, gândește-te că trebuie să fii sănătoasă, iar ceea ce mănânci nu trebuie să-ți facă rău.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto