Majoritatea produselor vegetale proaspete stimulează procesele de regenerare. Alimente ca: grâul, secara integrală, fragii, măslinele, nucile, seminţele de floarea-soarelui, soia, năutul, ţelina, pătrunjelul, ceapa şi usturoiul te feresc de diverse boli care apar odată cu înaintarea în vârstă. Încearcă să le incluzi cât de des poți în alimentația ta.

De asemenea, mai multe cercetări recente au concluzionat că alimentaţia bazată în principal pe vegetale reprezintă un foarte bun remediu de echilibrare emoţională. Persoanele depresive, anxioase sau cu probleme de comportament, cu tendinţă de agresivitate, ar trebui să mănâncă cât mai puțin alimente acide, cum este carnea, şi să opteze pentru produse naturale considerate „alimente medicament”, ca: cerealele integrale, polenul, mierea de albine, seminţele de dovleac, frunzele de salată şi de lăptucă, laptele de capră, merele cu coajă sau nucile.

Mai mult, din studiile realizate de specialiştii în domeniul nutriției, un alt avantaj al celor care aleg să consume multe legume, verdețuri și fructe este că datorită fibrelor alimentare acești oameni vor fi feriţi într-o proporţie mult mai mare de cancerul de colon, dar și de accidentelele vasculare si de alte complicaţii ale organismului.

Credit foto: Shutterstock