Cojile de ouă sunt o excelentă sursă de minerale esențiale pentru susținerea sănătății organismului tău.

Aceste minerale sunt rapid absorbite de corp, mai ales calciul care este identic cu cel din dinți și oase.

Cojile de ouă – sursă bună de calciu

Calciul consumat regulat și în cantități optime ajută la prevenirea apariției osteoporozei.

Calciul stimulează măduva osoasă în producerea de celule sanguine.

Cojile de ouă sunt recomandate de mulți specialiști ca o sursă bună de supliment de calciu natural eficient.

Este recomandată o doză de 1,5 gr până la 3 gr zilnic de coji de ouă pisate bine.

Cojile mai conțin fier, cupru, magneziu, fluor, crom, fosfor, molibden.

Cojile de ouă, sursă de minerale pentru organsim – beneficii și proprietăți

Curăță sângele și întărește organismul

Ai nevoie de 5 coji de ouă și 3 litri de apă. Spală cojile, zdrobește-le și pune-le în apă.

Lasă amestecul în frigider pentru 7 zile, după care poți consuma apa de coji.

Poți adăuga zeamă de lămâie, dacă vrei să-i oferi băuturii o aromă.

Se beau 2-3 pahare, în fiecare zi.

Ajută glanda tiroidă

Ai nevoie de 8 coji de ouă și 2 lămâi. Spală cojile, zdrobește-le, apoi adaugă peste ele zeama de la lămâi.

Lasă amestecul la frigider timp de 5 zile. Vei observa cum cojile se vor înmuia.

După acest termen strecoară amestecul de coji, iar sucul obținut îl mixezi cu 1 kilogram de miere și 1 litru de schnapps.

Înainte de a bea din acest amestec lasă-l să se odihnească 7 zile. Odată preparat bea 1 lingură de 2-4 ori pe zi, după mese.

Cojile de ouă pentru gastrită și ulcer

Ai nevoie de o cantitate mică de coji pisate, 2 linguri de zeamă de lămâie. Le amesteci bine, iar când au devenit suficient de moi adaugi 100 ml lapte fierbinte.

Consumă acest amestec pe stomacul gol, de 2 ori pe zi, dimineața și înainte de culcare.

Sursa foto