Cele mai bune sfaturi despre cum să slăbești după naștere

Cele mai bune sfaturi despre cum să slăbești după naștere

Te gândești cum să slăbești după naștere, dar nu ai nicio idee? Îți propunem câteva sfaturi care să te ajute. Alege metoda cea mai bună pentru tine.

Sarcina este un motiv de bucurie pentru fiecare femeie, sau cel puțin așa ar trebui să fie.

Kilogramele în plus acumulate pe perioada sarcinii pot fi eliminate cu voință și puțină disciplină.

Nimic nu este imposibil, iar mămicile din jur care arată parcă și mai bine după ce au născut sunt dovada că se poate.

Nu-ți propune să slăbești într-o lună ce ai acumulat în 9 luni, poate și mai mult. Nu-ți teroriza organismul și mintea.

Cea mai bună dietă de slăbit nu presupune restricții de tot felul, cât să suspini când te așezi la masă, ci disciplina.

Atât timp cât alăptezi nu ai voie să privezi copilul de nutrienții, vitaminele și mineralele de care are nevoie.

Slăbește rapid și sănătos cu ajutorul băuturilor naturale

Cum nimic nu este imposibil, iată cum să slăbești după naștere

1. Alăptarea

Alăptatul la sân este o formă să slăbești după naștere, fără prea mari bătăi de cap.

Dacă-ți alăptezi copilul la sân te vei bucura și tu de beneficii, dar și copilul tău.

Caloriile în plus vor fi eliminate, la fel și din grăsimi și kilogramele acumulate în perioada sarcinii.

2. Plimbările

Nu lăsa să treacă o zi fără să faci o plimbare, fie ea cât de scurtă.

Te va ajuta să slăbești după sarcină, să-ți îmbunătățești sistemul cardiovascular, și îi va face bine și bebelușului.

3. Fă exerciții

Specialiștii recomandă practicarea a 30 de minute de exerciții pe zi și pentru mămici.

Dieta sănătoasă și mișcarea reduc greutatea postnatală a femeilor.

O alergare ușoară, o plimbare, mersul cu bicicleta, înotul, aerobicul sunt exerciții care te ajută să slăbești după naștere.

Acestea sunt și relaxante pentru corp și minte și sunt importante căci trebuie să ai grijă și de tine, ca femeie.

4. Bea apă

Hidratează-te tot timpul, dar este necesar să o faci și acum, după ce ai devenit mamă.

Dacă nu bei suficientă apă nu poți elimina toxinele din organism și nici nu se topesc grăsimile.

Bea 2 pahare de apă înainte de fiecare masă pentru a mai reduce din greutate.

Un consum adecvat de apă previne obezitatea.

5. Consumă alimente nutritive

Nu-ți trăda stomacul cu alimente nesănătoase găsite la orice colț de stradă, pline de grăsimi, colesterol rău, zahăr, etc.

Alege inteligent alimentele pe care le consumi tu și pruncul tău, astfel încât să nu aveți nevoie de doctori, medicamente, spitale, sau un alt rând de haine…mai largi.

Alimentele bogate în grăsimi te fac să fii letargică, mai mereu obosită, fără chef de nimic, te îngrașă și te îmbolnăvesc în timp.

Alege lactate pasteurizate, carnea de curcan, de pește sălbatic, cereale integrale, fructe și legume proaspete.

Ia 5-6 mese pe zi, mai mici și mai dese, în loc de 3 mese consistente.

Vei slăbi ușor fără să-ți dai organismul peste cap. Uită de dietele fotomodelelor atît timp cât alăptezi și ai o responsabilitate față de tine și copil.

Ce să NU faci în timpul sarcinii ca să ai un copil sănătos!

6. Dansează

Mergi la cursuri de dans sau fă acest sport acasă. după muzica preferată.

Antrenează-l și pe cel mic în atmosferă și vei vedea că starea de bine se va instala imediat.

Nu numai că vei mai slăbi, ci te vei relaxa și calma extrem de rapid.

7. Nu sări peste micul dejun

Încearcă să iei micul dejun cât mai devreme. Și nici nu lua cina prea târziu.

În acest fel vei ajuta digestia și vei reduce din depozitele de grăsime acumulate.

Dimineața poți consuma cereale, iaurt în care poți adăuga fructe proaspete, salate, un ceai, etc.

8. Fără alcool sau multă cafeină

Bea cât mai rar alcool, sau deloc, în această perioadă, și la fel cafeină.

Înlocuiește cafeaua cu o cană de ceai verde cu ghimbir sau discută cu medicul tău ce opțiuni ai mai avea.

Fă cele mai bune alegeri pentru tine și copilul tău, mai ales acum.

9. Alege mâncarea de acasă

Mănâncă mai rar la restaurant și mai des mâncarea pregătită de tine, de mama sau de mama soacră. Acestea sunt gele mai gustoase și sănătoase.

Nu uita că nașterea este una dintre cele mai frumoase responsabilități oferite de Sus unei femei.

Corpul tău este căsuța în care va sta un copil 9 luni de zile. Tot ceea ce faci cât timp ești gravidă, dar și după, este important pentru amândoi.

Toate eforturile merită atunci când ai un scop nobil. Toate mămicile sunt frumoase!

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...