Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice

Alimentația este importantă mai ales dacă urmezi un tratament. Iată care sunt cele mai bune alimente pe care să le consumi după administrarea de antibiotice.

După administrarea antibioticelor, este important să restabiliți „bacteriile bune” din intestine.

Dacă preferați să faceți acest lucru în mod natural prin dietă și nu recurgeți la suplimente, veți fi bucuroși să aflați că există o mulțime de alimente care vă pot ajuta să vă restabiliți flora intestinală.

Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice

1. Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice – Iaurt

Iaurtul este, probabil, cea mai faimoasă mâncare probiotică și cu siguranță este unul dintre cele mai bune alimente după administrarea de antibiotice.

Laptele este transformat în iaurt printr-un proces de fermentație care utilizează bacterii probiotice vii, cum ar fi Lactobacillus bulgaricus și Streptococcus thermophilus.

În plus, alte lactobacili, precum și bifidobacteriile sunt adăugate uneori și în timpul sau după procesul de cultivare.

În mod normal, culturile probiotice folosite pentru a face iaurtul rămân vii și active în produsul final.

Cu toate acestea, pasteurizarea și alte procese menite să prelungească durata de valabilitate a iaurtului pot duce la distrugerea bacteriilor probiotice care promovează sănătatea.

În SUA, Asociația Națională pentru Iaurt (NYA) a elaborat un sigiliu Culturi active și active pentru a ajuta consumatorii să identifice iaurturile care conțin cantități semnificative de bacterii vii și probiotice active.

Sigiliul este voluntar și este disponibil pentru toți producătorii de iaurt refrigerat și congelat, ale cărui produse conțin cel puțin 100 milioane (108) culturi pe gram în momentul fabricării.

Fără sigiliu, nu există o validare obiectivă a cantității de culturi vii prezente în iaurt.

Cum tratezi infecția urinară în sarcină prin metode naturale

2. Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice – Varza murată

Varza murată care a fost fermentată în suc propriu de diverse bacterii lactice este bună.

Potrivit unui studiu publicat în ediția din decembrie 2007 a Aplicațiilor și a Microbiologiei de Mediu, varza crudă poate conține mai mult de 13 specii diferite de bacterii probiotice.

Fiecare lot de varză din care mănânci poate conține diferite proporții de tulpini diferite de bacterii bune pentru intestin.

Cu toate acestea, nu toată varza este egală atunci când vine vorba de restabilirea bacteriilor bune după administrarea de antibiotice.

Înainte de a cumpăra varză cu intenția de a o consuma ca parte a alimentației post-antibiotice, asigurați-vă că este etichetată cum trebuie.

Sau, luați în considerare să puneți chiar voi, acasă, varză la murat.

3. Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice – Usturoiul

Usturoiul, un alt aliment bun de mâncat dupa un tratament cu antibiotice, este o sursă mare de prebiotice.

Prebioticele sunt carbohidrați nedigestibili care ajută bacteriile probiotice să crească și să înflorească în sistemul digestiv.

Vă puteți gândi la prebiotice ca la „hrană” pentru probiotice.

Recomandările referitoare la cantitatea ideală de prebiotice din dietă variază substanțial, dar în majoritatea cazurilor, recomandările variază de la 4 la 8 grame pentru susținerea sănătății digestive generale, până la 15 grame sau mai mult pentru cei cu tulburări digestive.

O porție de trei căței de usturoi asigură aproximativ 2 grame de prebiotice.

Pentru a face o cură super-sănătoasă în stil grecesc, care conține atât bacterii probiotice cât și carbohidrați prebiotici care alimentează aceste bacterii „prietenoase”, amestecați iaurtul probiotic cu usturoiul crud măcinat. Adăugați castraveți tăiați fin, dacă doriți.

Topinamburul sau Anghinarea de Ierusalim, un medicament natural pentru organism

4. Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice- Topinamburul

Spre deosebire de usturoi, topinamburul nu este o legumă deosebit de faimoasă. Cu toate acestea, acești tuberculi sunt plini de beneficii nutriționale.

Pe lângă faptul că oferă o mulțime de vitamine B și vitamina C care stimulează imunitatea, au inulină, o fibră prebiotică care sa dovedit a stimula creșterea bifidobacteriilor.

5. Cele mai bune alimente pe care să le consumi după antibiotice – Migdale

Într-un studiu,  un grup de oameni de știință a constatat că migdalele fin măcinate au crescut semnificativ nivelul anumitor bacterii benefice intestinale.

Un studiu din 2010 a constatat că migdalele pot ajuta la lupta împotriva infecțiilor virale cum ar fi răceala și gripa obișnuită.

După administrarea de antibiotice, sunteți mai predispus la infecții noi ca rezultat al unui sistem imunitar slăbit.

Cercetătorii responsabili de acest studiu au descoperit că substanțele chimice naturale prezente în coaja de migdale au îmbunătățit

• capacitatea celulelor albe din sânge de a detecta viruși
  • de a spori capacitatea organismului de a împiedica replicarea virușilor.

Chiar și după ce migdalele au fost digerate în intestin, a existat încă o creștere a capacității organismului de a lupta împotriva virușilor.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto