Cele mai bune 4 antihistaminice din surse naturale

Cele mai bune 4 antihistaminice din surse naturale

Ai nevoie de antihistaminice din surse naturale dacă te-ai săturat de medicamente, dar strănuți, lăcrimezi, te dor sinusurile și ai congestie nazală. Discută și cu specialistul despre această opțiune.

Dacă aveți alergii sezoniere, știți cum este să suferiți.

Strănutările, lăcrimarea, congestia și presiunea sinusurilor – toate aceste simptome pot deveni aproape insuportabile.

Ați încercat probabil orice soluție fără prescripție medicală pentru a îmblânzi aceste simptome sezoniere, dar poate că nu doriți să luați medicamente.

Există dovezi că soluțiile complet naturale vă pot ușura simptomele.

Febra fânului, rinita alergică sau alergiile sezoniere – numeroase medicamente sunt produse pentru a ajuta la combaterea acestor simptome asemănătoare răcelii.

Dar unele dintre aceste medicamente au o listă lungă de efecte secundare.

Înțelegerea modului în care funcționează histaminele vă poate ajuta să înțelegeți mai bine modul în care antihistaminicele naturale pot fi un aliat în timpul sezonului de alergie.

Bolile toamnei se pot evita. Iată ce ai de făcut pentru un sezon fără probleme

Cele mai bune 4 antihistaminice din surse naturale – cum funcționează

Alergiile sunt un răspuns imun la o substanță inofensivă.

Această substanță – fie că este polen sau praf – intră în contact cu celulele din membranele mucoase ale nasului, gurii, gâtului, plămânilor, stomacului și intestinelor. Aceasta declanșează eliberarea histaminei.

Histamina este o proteină care provoacă toate simptomele pe care le asociați cu alergiile – strănutul și simptomele de răceală.

Antihistaminice blochează activitatea histaminei, încercând să oprească reacția alergică.

Multe medicamente alergice funcționează ca antihistaminice.

Dar există, de asemenea, anumite alimente și extracte de plante care pot avea efecte similare asupra producției de histamină.

Cele mai bune 4 antihistaminice din surse naturale

1. Urzica

O plantă comună în medicina naturală – urzica, poate fi, de asemenea, un antihistaminic natural.

Într-un studiu, 58% dintre participanți au descoperit că simptomele lor au fost domolite prin utilizarea de urzică liofilizată, iar 69% au evaluat-o mai bine decât un placebo.

2. Quercetina

Quercetina este un antioxidant găsit natural în ceapă, mere și alte alimente.

Mai multe studii au demonstrat efectele antihistaminice ale quercetinului.

Unul a constatat că a redus chiar și efectele secundare respiratorii ale alergiilor la șobolani prin reducerea răspunsului inflamator în căile respiratorii.

Puteți să cumpărați quercetin ca supliment, sau, pur și simplu, să adăugați mai multe alimente bogate în quercetină dietă.

Curge nasul și lăcrimează ochii? Nu doar răceala poate da aceste simptome!

3. Bromelaina

Bromelaina este un compus cel mai frecvent întâlnit în ananas, dar îl puteți găsi și sub formă de suplimente.

Se spune că este eficient în tratarea stresului respirator și a inflamației asociate alergiilor.

Un studiu sugerează că doza necesară este între 400-500 mg de trei ori pe zi.

4. Vitamina C

Vitamina C este un antihistaminic natural ușor de găsit. Este răspândită în multe fructe și legume, precum și sub formă de suplimente.

Deoarece este lipsită de efecte secundare și nontoxice, este o soluție sigură pentru tratarea nasului înfundat și a altor simptome neplăcute ale alergiilor sezoniere.

Experții sugerează administrarea a cel puțin 2 g pe zi pentru cele mai bune rezultate antihistaminice.

Prin combinarea remediilor naturale cu o îngrijire adecvată și evitarea alergenilor (când este posibil), puteți găsi ajutor pentru alergii.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto