Ceaiurile în sarcină. Care sunt bune și pe care ar trebui să le eviți

Ceaiurile în sarcină. Care sunt bune și pe care ar trebui să le eviți

Află despre ceaiurile în sarcină, care sunt bune și pe care ar trebui să le eviți. Un ceai este binevenit oricând, doar să fie cel bun pentru tine și bebelușul tău.

De la ceaiul verde la cel negru, ceaiul de mentă până la roiboos, plaja este variată pentru toate gusturile.

Ritualul de a face și de a bea ceai a fost practicat de mii de ani, și pentru un motiv bun.

Ceaiul conține polifenoli pentru a vă proteja inima, antioxidanții care vă pot reduce riscul de cancer și are nutrienți care stimulează sistemul imunitar.

O ceașcă reconfortantă poate ușura grețurile de dimineața și poate chiar să ajute la naștere.

Cu toate acestea, unele ceaiuri sunt potențial periculoase în timpul sarcinii și trebuie evitate.

5 moduri utile să reduci arsurile la stomac în timpul sarcinii

Ceaiurile în sarcină. Care sunt bune și pe care ar trebui să le eviți

Ceaiurile din plante

Ceaiurile din plante pot ajuta la hidratarea organismului atunci când femeile nu vor să bea apă simplă.

Ceaiul Rooibos, în special, este unul bun de încercat datorită proprietăților sale antioxidante, este lipsit de cofeină.

Alte ceaiuri din plante pot ajuta

– la ameliorarea grețurilor de dimineață – ghimbir și mentă

-la prevenirea insomniei pentru a promova contracții mai eficiente în timpul travaliului -frunze de zmeură roșie.

Se crede că frunza de zmeură tonifică mușchiul uterin, ceea ce poate ajuta la eficientizarea contracțiilor.

Frunza de urzică este o plantă frecvent găsită în ceaiurile pentru gravide și recomandată de mulți herbologi.

Este o sursă fabuloasă de vitamine și minerale, inclusiv fier, vitaminele A, C și K și potasiu.

Totuși, asigurați-vă că orice ceai de urzică pe care îl beți are frunze uscate, nu rădăcină (eticheta trebuie să includă frunze de urzică).

Nu beți prea mult, mai ales în primul trimestru, datorită efectului său stimulator asupra uterului.

Cu toate acestea, este sigur să bei în timpul celui de-al doilea și al treilea trimestru.

Vitamina D în sarcină poate reduce riscul apariției alergiilor la copii

Ceaiuri de evitat în timpul sarcinii

Unele ceaiuri din plante sunt nesigure.

Acestea includ ceaiuri PMS, de dietă, ceaiuri de curățare și detoxifiere, precum și cele cu ierburi cohosh negru, cohosh albastru, dong quai și altele.

Evitați, de asemenea, laxativele pe bază de plante, citiți cu atenție etichetele.

În doze mari, unele substanțe care apar în mod natural, cum ar fi cascara sagrada sau senna, pot provoca modificări ale electroliților.

Electroliții, care includ clorură, sodiu și potasiu, sunt necesari pentru funcționarea normală a celulelor și organelor.

Aceste laxative pe bază de plante pot stimula diureza (urinare crescută) sau diaree, ambele putând provoca deshidratarea.

Astfel de soiuri sunt de evitat până când veți naște și termina alăptarea, chiar și atunci le veți consuma cu grijă.

Conexiunea cu cafeina

Spre deosebire de ceaiurile din plante, care conțin doar aproximativ 0,4 miligrame de cofeină per cană, ceaiurile non-plante (negru, verde și oolong) conțin circa 40 până la 50 miligrame pe cană.

Consumați patru sau cinci cești pe parcursul zilei și primiți aproximativ 200 de miligrame de cofeină.

Un studiu american a constatat că femeile gravide care consumau mai mult de 200 de miligrame de cofeină zilnic au dublat riscul de avort spontan.

Cu toate acestea, un alt studiu american efectuat nu a găsit nici o asociere între consumul de până la 350 de miligrame de cofeină și avort spontan.

Fara un raspuns definitiv cu privire la efectele cofeinei, majoritatea experților sunt de acord că este mai bine să folosești prudența și să limitezi aportul la mai puțin de 200 de miligrame pe zi.

Cofeina, sub orice formă, este prea stimulantă în timpul sarcinii. De asemenea, crește sarcina pe ficat, care este deja ocupat de procesarea hormonilor de sarcină.

Cum ajuți o prietenă care suferă de depresie postnatală

Băuturi decafeinizate

Pentru a vă decafeiniza ceaiul preferat, aruncați frunzele sau sacul timp de 30 de secunde, aruncați apa, apoi reumpleți cana cu apă fierbinte și reluați procesul. Majoritatea cafeinei va fi eliminată.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto

Loading...