Ceaiul alb este un antioxidant bun și luptă împotriva îmbătrânirii

Ceaiul alb este un antioxidant bun și luptă împotriva îmbătrânirii

Ceaiul alb este un antioxidant bun pentru organism, dar și luptă împotriva îmbătrânirii. Mai mult, ceaiul alb protejează de infecții și bacterii.

Ce este ceaiul alb?

Ceaiul care nu a fost procesat în nici un fel după uscare este deseori numit ceai alb.

Denumirea „ceai alb” este dată ceaiului preparat din muguri imaturi sau tineri, ceea ce duce la o aromă mai blândă a ceaiului.

Oricum, ceaiul alb descrie frunzele plantei Camellia sinensis și este una dintre cele mai populare soiuri de ceai din lume.

Ceaiul alb, de ajutor sănătății organismului

Beneficiile de sănătate ale ceaiului alb includ

– un risc redus de cancer

– tulburări cardiovasculare

– o îmbunătățire a sănătății orale

– are proprietăți antioxidante și anti-îmbătrânire

– ajută la menținerea unei sănătăți sănătoase și a tenului fără riduri

-protejează pielea de efectele nocive ale razelor UV

– antibacterian

– protejează organismul de diverse bacterii care cauzează infecții.

– oferă ajutor diabeticilor de la simptome precum scăderea nivelului de glucoză în plasmă, secreția crescută de insulină și setea excesivă (polydipsia)

– ajută la scăderea în greutate.

Cât de sănătoasă e cu adevărat cafeaua fără cofeină?

Există diferite tipuri de ceai comercializate pe piață.

Ceaiul verde, ceaiul negru, ceaiul de hibiscus și ceaiul de musetel sunt exemple de tipuri de ceai cu care oamenii sunt obișnuiți.

Consumul de ceai este cunoscut de foarte mult timp ca având efecte pozitive asupra ființelor umane.

Oamenii se referă la aceasta ca la ingredientul cheie al înțelepciunii, al fericirii și al sănătății perfecte.

Datorită beneficiilor sale, ceaiul este considerat ca o alternativă mai bună decât cafeaua, care conține un procent ridicat de cafeină.

Ceaiurile verzi și negre sunt la fel de benefice, dar ceaiul alb este supus celui mai mic proces, ceea ce ajută la menținerea unor niveluri ridicate de substanțe fitochimice.

Datorită procesării minime, producția de ceai alb necesită mult mai puțin timp și forță de muncă, așa cum este calculată pentru producția de ceai negru sau ceai verde.

Istoria sugerează că ar putea să provină din China.

Odată cu schimbarea dinastiei din China în trecut, producția de ceai alb sa schimbat și ea.

Cu timpul, diferite tipuri de acest ceai au fost create folosind un tip de tije de ceai selectat.

Ceaiul alb – valori nutritive

Ceaiul alb conține substanțe nutritive și calități antimicrobiene care protejează organismul împotriva apariției bolilor.

Acesta conține tanini, fluoruri și flavonoide cum ar fi catechine și polifenoli.

Acești compuși sunt responsabili pentru diferitele beneficii pe care acest ceai le oferă.

Ceaiul de păpădie te ajută să slăbești. Află despre beneficiile sale

Ceaiul alb – beneficii pentru sănătate

1. Agent antioxidant

Prezența radicalilor liberi în organism este ceea ce duce la deteriorarea organelor corpului.

Conține polifenoli care ajută la neutralizarea acestor radicali liberi, făcându-i mai puțin distructivi.

Rezultatele unui studiu sugerează că acest ceai poate crește efectele antioxidante ale organelor, precum și ale plasmei.

Un alt studiu a fost făcut pentru a investiga efectul neuroprotector al extractului de ceai alb pe toxicitatea indusă de peroxidul de hidrogen.

Rezultateleacestui studiu au arătat că extractele de ceai alb cu proprietățile antioxidante ajută la neuroprotecția celulelor.

2. Proprietăți antiaging

Prezența radicalilor liberi contribuie în mare măsură la un proces de îmbătrânire accelerat, care vine cu alte provocări asociate cu avansarea în vârstă.

Ceaiul alb cu proprietatea antioxidantă poate, de asemenea, să reducă riscul îmbătrânirii premature.

3. Are grijă de piele

Utilizarea acestui ceai este recomandată datorită proprietăților sale antioxidante care ajută la reparația rapidă și recuperarea pielii deteriorate.

Este, de asemenea, benefic în protejarea pielii împotriva efectelor luminii ultraviolete.

Ceai verde sau ceai negru? Află beneficiile fiecăruia

4. Îmbunătățește sănătatea orală

Beneficiile de sănătate ale ceaiului alb includ îmbunătățirea sănătății orale.

Prezența polifenolilor, flavonoidelor și taninelor contribuie la inhibarea creșterii diverselor bacterii care pot determina formarea plăcilor.

Conținutul de fluor din acest ceai poate fi de asemenea eficient în reducerea riscului cariilor dentare sau a cariilor dentare.

5. Previne cancerul

La fel ca ceaiul verde, ceaiul alb poate fi benefic în prevenirea cancerului, cum ar fi cancerul pulmonar.

Cercetările sugerează că acest ceai este un potențial agent anticanceros, chemopreventiv.

Extractul său poate induce apoptoza (moartea celulară) și poate ajuta la prevenirea unei noi creșteri a celulelor la cancerul pulmonar. Are proprietăți antimutagene.

6. Controlează diabetul

Un studiu de cercetare sugerează că aportul de ceai alb poate oferi ajutor diabeticilor din simptome precum setea excesivă (polydipsia), scăderea nivelului de glucoză din plasmă și creșterea secreției de insulină.

7. Reduce riscul unor afecțiuni ale inimii

Flavonoidele găsite în diverse produse alimentare, cum ar fi ceaiul alb, fructele și legumele, sunt asociate cu risc scăzut de tulburări cardiovasculare.

Aceste flavonoide ajută la scăderea tensiunii arteriale.

Ceaiul alb ajută și la tratarea dislipidemiei, a funcției endoteliale și inhibă oxidarea lipoproteinelor cu densitate scăzută.

Consumul acestei forme de ceai, bogat in flavonoide, poate reduce riscul unor afectiuni ale inimii.

Ghimbirul arde grăsimea de pe abdomen. Uite cum să-l utilizezi!

8. Agent antibacterian

Bolile și afecțiunile medicale sunt cauzate în principal de agenții patogeni care atacă sistemul imunitar, ceea ce face dificilă funcționarea organismului la o capacitate normală.
Ceaiul alb are proprietati antibacteriene care ne pot proteja pielea de bacterii si de alti germeni.

Diverse produse, cum ar fi săpunul de mâinice are ceai ca ingredient cheie.

Consumul de ceai alb ajuta la protejarea corpului nostru de bacteriile care cauzeaza infectii si de alte microorganisme.

9. Îndepărtează răceala obișnuită

Este un remediu bun pentru diferite boli comune. Aportul ceaiului alb oferă ajutor celor care suferă de gripă și de o răceală obișnuită.

10. Te ajută să pierzi în greutate

Alegerea greșită a alimentelor poate duce cu ușurință la creșterea în greutate.

A urma o dietă este una din căile de ieșire din acest tip de situație.

Studiile sugerează că aportul de ceai alb poate împiedica adipogeneza, care este procesul de formare a celulelor grase și poate controla ciclul de viață al acestor celule grase numite adipocite.

Cum să selectați și să consumați ceaiul alb?

Este mai bine când este cumpărat și preparat sub formă de frunze libere.

Consumul de ceai fabricat din aceste frunze garantează existența nutrienților în forma lor actuală.

Acest lucru este mai bun decât pungile de ceai care au fost supuse procesării.

Procesul de preparare a ceaiului este similar cu cel al altor tipuri de ceai.

Se recomandă ca apa pură sau curată să fie utilizată în fabricarea ceaiului.

Plante care te ajută să-ți păstrezi calmul recomandate de dr. farmacist Ovidiu Bojor

Apa trebuie încălzită suficient, dar nu adusă la punctul de fierbere, deoarece acest lucru poate distruge componentele sensibile.

Pentru un ceai mai concentrat, care este bogat în aromă, este recomandat să-l lași mai mult decât de obicei.

1 – 2 lingurițe de frunze de ceai alb este cantitatea ideală pentru fiecare ceașcă.

Aportul a aproximativ 2 până la 4 cești de ceai alb pe zi are numeroase beneficii pentru sănătate în comparație cu consumul unei singure cești din când în când.

Nu este nimic greșit să folosiți aceleași frunze de ceai în pregătirea a mai mult de o ceașcă.

Acest lucru este de fapt rentabil nu numai în sens financiar, dar vă permite, de asemenea, să extrageți toate substanțele nutritive din acele frunze de ceai, de asemenea.
Punctul important de reținut este că al doilea ceai ar trebui lăsat la infuzat mai mult decât primul.

Încercați diferite tipuri de ceai alb care sunt disponibile pe piață.

Plictiseala și obișnuința cu o anumită aromă poate fi uneori descurajatoare.

Sărbătoriți sănătatea prin creșterea aportului de ceai alb chiar începând de astăzi.

Ceaiul alb este bun pentru tine?

Da, este foarte bine pentru tine, crescând până la de trei ori mai mulți antioxidanți ca și alte soiuri, cum ar fi ceaiul verde.

Ca și în cazul altor tipuri de ceai, conține compuși organici și substanțe anti-îmbătrânire care pot ajuta la reducerea stresului oxidativ și prevenirea anumitor boli cronice.

Poate ajuta la protejarea pielii de lumina ultravioleta si chiar la cresterea fortei sistemului imunitar.

Ceaiul verde de tip matcha. Eficient în lupta cu cancerul

Cât de multă cafeină este prezentă în ceaiul alb?

Există doar 28 de miligrame de cofeină într-o singură ceașcă.
O ceașcă de cafea are aproximativ 95 de miligrame de cofeină pe cană, mai mult de 3 ori mai mult decât cantitatea din ceaiul alb.

Cu alte cuvinte, poate oferi un impuls energetic, dar nu este la fel de dependent și nu are ca rezultat simptome de sevraj.

Cum se prepară un ceai alb?

Pasul 1: Se aduce apa până la punctul de fierbere

Pasul 2: Se pun frunzele, se lasă la infuzat

Pasul 3: Se scot frunzele

Pasul 3: Adăugați un îndulcitor (opțional)

Cu toate acestea, pentru cele mai bune rezultate, lăsați apa fiartă să se răcească timp de 5-8 minute sau altfel ceaiul va deveni ars și puțin astringent.

Odată ce apa se răcește ușor, aburiți frunzele de ceai alb timp de 7-10 minute pentru a obține un gust optim. Cu cât lăsați mai mult ceaiul, cu atât aroma devine mai puternică.

Îți punem la dispoziție un dicționar medical de boli, semne, simptome și metode de tratament, care să te ajute să afli mai multe despre corpul tău și despre modul în care el funcționează.

Sursa foto