Cea mai bună dietă cu paste

Cea mai bună dietă cu paste

Această metodă este recomandată femeilor aflate în perioade de stres și care lucrează foarte mult, dar și celor care resimt schimbările trecerilor de la un anotimp la altul.

 

Dieta cu paste te va ajuta să-ți controlezi foamea și, mai mult decât atât, include alimente care conțin aminoacizi pe care organismul îi tranformă în serotonină (hormonul care dă starea de bine).

E recomandat să faci mișcare, cât îți permite organismul, și să ai acceptul medicului înainte de a începe orice fel de dietă.

Tipuri de paste recomandate

  • Paste cu conținut mic de gluten – au mai multe proteine și mai puțini carbohidrați.
  • Paste integrale de grâu – conțin vitaminele A, B, D, E și K, minerale (magneziu, fosfor, fier, calciu) și mai multe fibre decât pastele obișnuite.
  • Paste integrale colorate (fusilli cu legume) – au pe lângă proprietățile pastelor integrale de grâu, și nutrienți din pătrunjel, spanac, morcovi, roșii, etc..

Ziua 1

Mic dejun: Un iaurt (125 ml), 3 lingurițe cu cereale integrale, 1/4 pomelo, o infuzie de ceai verde.

Prânz: 60 g de paste integrale cu ciuperci și alte legume (ardei roșu, dovlecel, praz și roșii) preparate cu puțin ulei de măsline.
Cină: Supă de legume cu 3 linguri de fidea; un fruct (măr, kiwi etc.).

Ziua a 2-a

Mic dejun: 50 g brânză proaspătă, o felie de pâine de secară, 1/4 pomelo, o infuzie de ceai verde.

Prânz: 60 g paste cu sos preparat din verdețuri proaspete (busuioc, pătrunjel, usturoi verde) și ulei de măsline; un bol cu salată verde și lămâie.

Cină: Supă de legume cu 3 linguri de fulgi de grâu; un fruct.

Ziua a 3-a

Mic dejun: 3 lingurițe cu cereale integrale, o cană de lapte degresat, 1/4 pomelo, o infuzie de ceai verde.

Prânz: Salată de andive cu brânză, două nuci, 30 g paste integrale colorate (fusilli) cu usturoi și pătrunjel.
Cină: 200 g salată cu 100 g brânză proaspătă; un fruct.

Ziua a 4-a

Mic dejun: Un iaurt (125 ml), 3 lingurițe cu cereale integrale, 1/4 pomelo, o infuzie de ceai.

Prânz: 60 g paste integrale cu legume (ardei roșu, dovlecel, praz și roșii) preparate cu puțin ulei de măsline.
Cină: Paste integrale cu anghinare fierte și preparate; legume proaspete la cuptor.

Ziua a 5-a

Mic dejun: Un iaurt (125 ml), 3 lingurițe cu cereale integrale, o infuzie de ceai.

Prânz: 50 g spaghete integrale cu 100 g creveți (decorticaţi) preparați cu sos de roșii proaspăt, o linguriță de ulei de măsline, usturoi și pătrunjel.
Cină: 50 g brânză proaspătă cu salată de roșii și busuioc proaspăt; un măr.

Ziua a 6-a

Mic dejun: Un iaurt (125 ml), 3 lingurițe cu cereale integrale, o infuzie de chimen.
Prânz: Salată de andive cu brânză, două nuci, 50 g paste integrale colorate (fusilli) cu usturoi și pătrunjel, o infuzie de anason.
Cină: 50 g paste preparate cu puțin ulei de măsline, condimentate cu usturoi și pătrunjel; legume proaspete la cuptor.

Ziua a 7 – a

Mic dejun: Un iaurt (125 ml), 3 lingurițe cu cereale integrale, o infuzie de ceai verde.
Prânz: Salată verde cu o linguriță de ulei de măsline la care se poate adăuga puțin oțet balsamic sau zeamă de lămâie; 100 g creveți, scoici sau midii (ori amestecate).
Cină: Paste integrale cu 40 g brânză proaspătă, o jumătate de iaurt și pătrunjel tăiat mărunt.

Credit foto: Flickr.com