Ce tip de pește este sănătos pentru copilul tău

Ce tip de pește este sănătos pentru copilul tău

Și copilul tău ar trebui învățat să consume pește, mai ales dacă ceilalți membri ai familiei mănâncă această carne. Are proprietăți nutritive și este sănătos.

Nu toată lumea se împacă bine cu carnea de pește. Unora nu le place mirosul.

Pe de o parte, știi că e super-hrănitor. Pe de altă parte, gândul înfricoșător al contaminării cu mercur este suficient pentru a vă face să renunțați complet la el.

Dar acesta este un caz în care beneficiile depășesc riscurile potențiale și, din fericire, există modalități destul de simple și comune de a minimiza riscurile.

Specialiștii sunt preocupați de faptul că oamenii evită peștele, încât oferă noi sfaturi pentru a încuraja oamenii să îl mănânce.

Informațiile despre consumul în siguranță sunt mai clare decât oricând.

6 alimente despre care se spune că îi îngrașă pe copii

Ce tip de pește este sănătos pentru copilul tău

De fapt, majoritatea peștilor conțin o cantitate de metilmercur, o formă de mercur care poate fi toxică pentru creier dacă este consumat în cantități mari.

Peștele mare care trăiește o lungă perioadă de timp tinde să aibă cea mai mare contaminare.

Pești care au un conținut mare de mercur sunt regele macrou din Oceanul Atlantic și Golful Mexic, marlinul, rechinul, peștele spadă, tonul cu ochii mari.

Dar multe alte soiuri au cantități mult mai mici de mercur – în unele cazuri, doar cantități de urme – și sunt sigure pentru copiii mici și femeile însărcinate.

Alegeri bune – crapul, halibutul, tonul alb (conservat, proaspăt, înghețat).

Cele mai bune alegeri de pește pentru familia ta și pentru copil sunt – anșoa, codul, crabul, heringul, homarul, păstrăvul, tonul, somonul, cambula, stridii, somnul, pești autohtoni.

Copiii ar trebui să mănânce pește de 2-3 ori pe săptămână, dar porțiunile lor ar trebui să fie mai mici decât pentru adulți.

7 alimente care combat infertilitatea feminină

Iată porția potrivită pentru cei mici:

Copii sub 6 ani: aproximativ 85 gr – 140 gr pe săptămână

Copii cu vârsta cuprinsă între 6-8 ani: aproximativ 110 gr – 170 gr pe săptămână

Copii în vârstă de 9 ani și peste: până la 225 gr – 340 gr pe săptămână (cantitatea recomandată pentru adulți)

Porțiile cresc pe măsură ce caloriile trebuie să crească.

Rețineți că acest sfat este diferit pentru peștii captați în râuri, cursuri de râu și lacuri.

În aceste cazuri, limitați consumul de pește la la 30 -60 gr pe săptămână pentru copii sub șase ani și 60- 85 gr pentru copii mai mari (și nu serviți niciun alt pește în acea săptămână).

Sursa foto