Ce terapii alternative sunt recomandate pentru grupa ta de sânge

terapii alternative pentru grupa ta de sânge

Adepții terapiilor alternative consideră că este bine să urmezi diverse practici și metode benefice organismului în funcție de grupa ta de sânge. Ea este strâns legată de imunitatea și de starea ta de bine, astfel că trebuie să fie o armonie între terapiile pe care le urmezi și nevoile organismului tău. 

 

Terapii alternative benefice pentru grupa Zero

Dacă grupa ta de sânge este Zero, trebuie să faci multă mișcare, plimbări pe jos sau cu bicicleta. Gimnastică și sport este bine să faci după amiaza, între orele 17 și 20, când ajuți cel mai bine organismul să elimine surplusul, să menții o siluetă frumoasă și să te simți bine în pielea ta.

În perioadele în care se acumulează stresul sunt recomandate

  • Aromoterapia cu ulei de eucalipt, mentă, floarea pasiunii și citrice;
  • Reflexoterapia în palme și tălpi;
  • Terapia prin dans care ajută nu doar silueta, ci și tonusul întregului organism și reface echilibrul emoțional.

Terapii alternative benefice pentru grupa de sânge A

Mișcarea moderată de ajută să te menții în formă, dar trebuie să eviți sporturile care solicită în exces organismul. Plimbările în aer liber sunt cele mai bune, iar vara este recomandată plaja dimineața foarte devreme, până la ora 9.

Dintre terapiile complementare poți opta, pe perioade lungi de timp, pentru:

  • Apiterapie sau terapia cu miere și produse din stup precum polenul și lăptișorul de matcă;
  • Terapia cu ape termale și minerale;
  • Aromoterapia cu uleiuri esențiale din flori precum trandafir, camelie, ylang-ylang sau levănțică;
  • Presopunctura în zonele sensibile de pe spate, umeri și frunte;
  • Masajul cu uleiuri aromatice calde.

Terapii alternative în funcție de grupa ta de sânge

Terapii alternative benefice pentru grupa de sânge B

Dacă ai o viață sedentară sau muncești mai mult stând pe scaun, este important să găsești puțin timp în fiecare zi să faci mișcare. Alege un sport ușor și încearcă să îl practici de 3 ori pe săptămână.

Cum ai tendința de îngrășare și un tonus moderat, pentru mai multă energie și vivacitate sunt recomandate:

  • Yoga cu exerciții simple, pentru începători, dar foarte eficiente;
  • Masajul membrelor inferioare și drenajul limfatic;
  • Cristaloterapia cu flori de mină în culori vii precum verdele și movul;
  • Terapia prin muzică;
  • Argiloterapia atât prin cure interne pe perioade scurte de timp, de cel mult 5 zile, dar și prin cure externe, băi cu argilă, mască cu argilă pentru ten și decolteu sau cataplasme calde cu argilă.

Terapiile alternative benefice pentru grupa AB

Plimbările lungi cu bicicleta sau pe jos sunt benefice în condiții de stres. De asemenea, se recomandă înotul și plaja pe timp de vară, dimineața devreme, când este indicat să te ferești de razele puternice ale soarelui.

Pentru o echilibrare a energiilor interioare este bine să alegi una dintre următoarele terapii sau sp le practici pe rând:

  • Aromoterapia cu uleiuri mentolate;
  • Reflexoterapia în zonele care corespund cu inima și afectele;
  • Oligoterapia care te ajută să restabilești echilibrul de minerale din organism și trebuie efectuată la indicația unui specialist timp de 2 – 3 luni;
  • Meditația sau terapia prin rugăciune;
  • Terapia prin muzică și sunete liniștitoare.